MADsen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 webcam av bryllupsnatten hadde gjort seg... grattis da!! men du må sikkert være med kona da det er diverse net party i narvik.... da er det sikkert ikke så gøyt likevel... men lykke til!! håper dere får et lykke liv da! kan vi få en guide til hvordan få en kone her da? (det blir mange minuspoeng hos damer når man sier man er nerd!) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Grattis da Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Til Lykke med dagen, å håper dere får mange små søte data geeker( ) håper dere får ei fin feiring, hadde baka kake til deg vist ej bodde i nærheten PS: Ja ej kan faktisk å bake Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Trur ikke jeg er den første når jeg sier dette: Gratulerer Yummy! Ok.no-folka begynner å bli voksne skjønner jeg Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tja,eller en heftig uppdate av bryllypsnatta *humre* Webcam burde jo duge. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Det var to menn som var venner og naboer. Den ene la merke til at den andre så ut til å ha flust opp av siste innen data, film, musikk etc. Han spurte den andre: "Hvordan får du tak i alt dette?" "Det ordner jeg med å forlange 100 kr. av kjærringa min hver gang vi har sex", sa han, "og du kan gjøre det samme, det blir fort noen kroner utav det. Men du må være bestemt! Ikke la henne snakke deg rundt. Aksepter ingenting før du har pengene i handa. No money - no honey!" "Flott", sa den andre, "høres greit ut. Det skal jeg gjøre". Så neste gang kjærringa ville ha seg en runde, sa han:"Fra nå av må du gi meg hundre kroner hver gang vi har sex." Han fortalte henne også hvorfor. "OK, jeg forstår", svarte hun, "Det er greit", og gikk for å hente penger, men fant ut at hun hadde bare 90 kroner i kontanter. Dette nektet han å godta: "Skal vi ha sex, skal jeg ha HELE beløpet først!" Hun svarer så:"Javel, så det blir ingen sex, men jeg kan vel kjenne litt på deg for 90 kroner?" "Okey", sa han. Og etterhvert som hun kysset ham, gned seg mot ham, befølte kroppen etc. begynte han å bli 'varm'. Tilslutt var han så opphisset at han sa til henne: "Dersom det er greit for deg, så låner jeg deg ti kroner til i morgen?" P.S Lykke til og gratulerer så masse. Endret 13. juni 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Gratulerer! Godt tips: ikke vær fyllesjuk når dere skal gifte dere!!! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hahaha! (det er vitsen jeg ler av... ) Good luck, have fun. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Vidar, EC, yummy er forumadmin, daglig leder og stort sett den som har holdt liv i Overklokking.no det siste året eller to. Han er en kjernekar av de store, stort sett alltid i godt humør, arbeidssom som få, og full av sjuke idéer - svært gode egenskaper hos en overklokker/modder :-) I tillegg er han en god venn, på tross av at han er en schvær nordlending, og jeg ønsker ham og Stine alt godt, og håper (og regner med, etter å ha møtt dem begge) at de vil få mange gode år sammen! Gratulerer så mye nok en gang, Vidar! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tja,eller en heftig uppdate av bryllypsnatta Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Grattis! måtte vare til neste millenium Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 One more time; grattis med da'n! Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) HiphipHURRA ..(litt sent ute muligens) Endret 14. juni 2004 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
corky Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Grattis EC Regner med at din ringbærer er en pc på hjul som kjører av seg selv ved hjelp av sensorer osv Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Gratulere så mye Vidar! Endret 14. juni 2004 av jokki Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 kan vi få en guide til hvordan få en kone her da?(det blir mange minuspoeng hos damer når man sier man er nerd!) Jeg er forelsket-tråden. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Gratulerer Vidar___EC___yummy Du har gjort en kjempe jobb - Overklokking.no LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå