Gå til innhold

EC (Yummy) gifter seg !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På vegne av min tilkommende og meg selv vil jeg med dette rette en inderlig takk til alle som har sendt gode ord og lykkeønskninger i anledning bryllupet vårt neste lørdag (3. juli)! Det varmer godt å se slikt som dette, og det hjelper godt mot bryllupsnerver. :D

Som sagt er bryllupet lørdag den 3. juli. Klokken 14:00 smeller Mendehlsson "A midsummernight wedding" i veggene i Narvik kirke. Drøyt 30 minutter senere går min nybakte fru og jeg ut til tonene av J.S. Bach Toccata i Ess-dur. Klokken 16 er det festmiddag, og klokken 19 ankommer kaffegjestene kantina på Høgskolen i Narvik. Der fortsetter bryllupsfesten ut i de små timer.
Tirsdag den 6. drar vi til Tenerife på 14 dagers bryllupsreise. Uheldigvis for meg må vi stå opp før hanen har fått på seg underbuksene for å nå flyet til Oslo - men det får våge seg. Det blir nok tid til å sove! :) Selv om jeg ikke akkurat har tenkt å bare [i]sove[/i] på bryllupsreisen.............. :cool:

Det er etterlyst en worklog på alt fra bryllupsnatt til bryllupsreise. Det vil det nok ikke bli noe av (visse ting BØR være undratt offentligheten - spesielt ting som kun angår de nygifte!).
Dog kan jeg love at vårt ekteskap på ingen måte skal ødelegge for min jobb i Overklokking.no. Jeg må - som flere andre i Overklokking.no - prioritere min tid slik at familie kommer først. Men jeg satser på å fortsatt lede Overklokking.no slik jeg har gjort.

Da ønsker jeg dere alle en riktig fin sommer! Vi snakkes igjen i slutten av juli!

Hilsen Vidar "EC" Fagerjord.
Lenke til kommentar

27 timer and counting.... Festlokalet er pyntet og klart, dressen er presset, talen er skrevet, bryllupsbilen pyntet. Dette er det siste jeg skriver på forumet som ungkar - så takk, kjære forum, for alle hyggelige diskusjoner du har gitt meg som ungkar! Neste gang vi ses, er jeg gift! :)

 

Ha en fin sommer, folkens! Vi snakkes i slutten av Juli - da er jeg både gift, brunstekt og uthvilt!

 

VI SNAKKES! :) :) :)

 

Houston, Ungkar EC signing off. Over and out.

Lenke til kommentar

Grattulerer med dagen :w00t:

Idag er dagen du blir MANN ? ehh jaja iallefall gift :D

 

Eg giftet meg selv 19/6 :yes:

Eg måtte betale bryllupet sels så eg har ikke rå til bryllupsreise men

lykke til på ferden :thumbup:

(ps. ikke ha for store forhåpninger til "bryllups natta")

Endret av peet-79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...