SumSar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg bare lurer på om alle telefonene som selges på det skandinaviske markede har norskt språk med? Leste en plass (husker ikke hvor ) at alle telefoner som leveres i skandinavia eller norden har norske, svenske og danske menyer ferdig innlagt. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja, det har de! telefoner som blir kjøpt i norge har jo de språkene! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Enn hvis jeg vil kjøpe en telefon i f.eks sverige har den norskt språk innstalert da? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kjøpte en 3510 i Sverige, og den hadde alle de nordiske språkene inne Alle telefoner som selges både i Norge og Sverige har norsk og svensk språk uansett hvor du kjøper den Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Takk for svarene Dette hjelper stort. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 så da kan man kjøpe z1010 eller en anne mobil i Sverige og ha norsk språk? Er det noe billigere mobiler i Sveridge eller Danmark? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg kjøpte en T68i i danmark i fjor vår, den hadde ikke norsk språk.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Har en kompis som bor i sverige og han sier at telefonene er litt billigere der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå