Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hmm, hva blir forskjellen? jaja takk for tipset skal fikse det Men hva synes dere om siden nå? Er den blitt forbedret eller foretrekker dere det gamle designet? Endret 17. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Har prøvd og komprimere designet litt nå, men om det ble vellykket er en annen sak Komprimert design Jeg hvet jeg trenger litt padding i footeren, skal se hva jeg kan få gjort med det Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ahh likte det sisste! Deili å se på.. Fyll på med litt lipsum da.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 greit det, sjekk den ut nå Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Drit nice.. Ingen andre ting å si... Drus den opp på webben da.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kursiv tekst? Det så litt tvilsom ut Fonten i menyen var _litt_ vrien å lese *pirke* Alt i alt var det ganske bra Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Kursiv tekst? Det så litt tvilsom ut Fonten i menyen var _litt_ vrien å lese *pirke* Alt i alt var det ganske bra Teksten er ikke kursiv nei, men fonten "news gothic" kom gjerne med andre forslag(jeg liker den ikk jeg heller men den er bedre en times ) Meny fonten ja, ikke helt enkel å lese, men jeg har tenkt på en stilig rollover som fikser det *Edit, noen som vet hvordan jeg kan få bøyede linjer(tenker da på den i menyen) i css. Nå ser stilen ut slik som dette: body { margin: 30px auto 0px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 20px; text-align: center; } #alt { position: relative; height: 700px; width: 700px; left: 0px; top: 0px; background-color: #ffffff; margin-right: auto; margin-left: auto; text-align: left; border: 1px solid #000000; } #header { border-bottom:1px solid #000000; position: absolute; height: 187px; width: 702px; left: -1px; top: 0px; background-image: url('../Lokale%20innstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/8PCV8VKV/header.jpg'); background-repeat: no-repeat; } #meny { position: absolute; height: 25px; width: 693px; top: 156px; padding: 3px; border-top-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-top-style: solid; border-bottom-style: solid; border-top-color: #000000; border-bottom-color: #000000; left: 2px; } #hoved { position: absolute; height: 456px; width: 488px; top: 190px; padding: 15px; left: 183px; overflow: auto; } #nyhet { position: absolute; height: 456px; width: 153px; top: 190px; padding: 15px; left: 0px; border-right-width: 1px; border-right-style: solid; border-right-color: #000000; overflow: visible; } #footer { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: #000000; background-color: #FFFFFF; position: absolute; height: 20px; width: 699px; text-align: center; padding-top: 4px; left: 2px; bottom: 0px; border-top-width: 1px; border-top-style: solid; border-top-color: #000000; top: 676px; } (merk dette er til min nåverende side, den må jo selvsagt komprimeres) Endret 23. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hoho, regner med at "../Lokale%20innstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/8PCV8VKV/header.jpg" er en spøk! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hoho, regner med at "../Lokale%20innstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/8PCV8VKV/header.jpg" er en spøk! Nei, men hvordan det har skjedd har jeg ingen anelse om Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Siden din begynner å blir virkelig fin nå, men likte heller ikke den løkkeskrifta. Anbefaler Verdana, Tahoma, Lucida Console eller Arial. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Siden din begynner å blir virkelig fin nå, men likte heller ikke den løkkeskrifta. Anbefaler Verdana, Tahoma, Lucida Console eller Arial. Har det rabla for deg? Behold løkkeskrifta, men ha mer padding Edit: grov ordleggingsfeil.. Endret 24. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vet ikke hva dere andre ser, men jeg ser en "Ø" som ikke skal være slik den burde være... tror nok et fontskifte burde forekomme, ja... kan være løkkeskrift, men finn en som inneholder bokstavene "æ, ø, å" Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Vet ikke hva dere andre ser, men jeg ser en "Ø" som ikke skal være slik den burde være... tror nok et fontskifte burde forekomme, ja... kan være løkkeskrift, men finn en som inneholder bokstavene "æ, ø, å" "Ø"'en er som den skal være den Men nå reiser jeg til kristiansand om noen timer så får se hva jeg kan gjøre me den når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå