marcus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hvilket prog er best?? bruker idag dc++, men finnes det noen bedre?? Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 mldonkey. Hvis du ikke har forferdelig dårlig tid, så kan du prøve å sette deg inn i strukturen på forumet. Kanskje du finner ut at det finnes en egen kategori for programvare. Lykke til, og ha en fortsatt fin lørdagskveld. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Azerues (Bit torrent) Tipper på at denne snart blir stengt, pga. feilpost Lenke til kommentar
snooozy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg brukte også DC++ før, det er et veldig bra program men har den ulempen at du bare kan laste ned fra en om gangen, og det kan ta tid. Jeg har nå byttet program og bruker nå ''IntraDream Direct Connect'' , dette er en forbedret versjon av DC++, som fungerer bra, her har man fordelen med at man kan laste ned fra opptil 30 stk. på en gang. http://www.intradream.com/IDC/ Her får man utnyttet internett tilkoplingen maksimalt! Du kan lett laste ned en film på 2-3 timer.......(har gjort det selv opptil flere ganger, jeg har 1200/384 Kbps). Minusen ligger i at du ikke kan lukke programmet(lukker det helt) mens du laster ned, dette fører til at filene blir ødelagte, men 3 timer er ikke lang tid og vente.... (ikke overbelast programmet med å ''connecte'' til for mange servere, 20 er greit) Jeg annbefaler deg dette programmet på det sterkeste....... Prøv det du vil ikke angre Lenke til kommentar
briller Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hmm jeg har brukt kazaaa det sugde jo jæææævli fordi fikk spyware bare av installtitoaiton . Sorry at jeg skriver dårlig..... Uanestt er det noe bra prog som man kan få sjeldne pronofilmer på ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det er MANGE slike threads som dette her. Let videre i de og svar i threads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg