GSM Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Satt her nå og så på grand prix junior og så folk og røvere framføre "død søt" og kjente igjen melodien i den, men klarte ikke komme på hvem som hadde den sangen originalt (plagsomme greier ). Lurer da på om "død søt" er en cover låt med nork teskt eller noe sånt. GSM Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Wow, finnes det en orginal av den ? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Det var bare det at en del av melodien var kliss lik en låt jeg har hørt før. Men det kan jo hande at jeg er lang ute på viddene her Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det er vel Ravi & DJ løv som har "dødssøt", og så vidt jeg vet er det en egenprodusert sang. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det er vel Ravi & DJ løv som har "dødssøt", og så vidt jeg vet er det en egenprodusert sang. yepp.. Ravi er med dj løv på den sangen.. Til vanlig er Ravi med i folk og røvere.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ja, det er det jeg mener. Da er det Ravi og DJ Løv som er artister, ikke Folk og Røvere. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ravi til vanlig i Folk og Røvere...hmm Jo Bakke og Ulf Nygaard er faste medlemmer i Folk & Røvere, flere andre artister har gjestet gjennom tidene deriblant Ravi (Ivar), Maria Solheim, Beate Lech m.m Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Da er det Ravi og DJ Løv som er artister, ikke Folk og Røvere. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Til vanlig er Ravi med i folk og røvere.. Hmm.. Jeg trodde han bare var med Folk og røvere på utadæsjælopplevelse.. Han var/er vel med i Jessica Fletchers, såvidt jeg kan huske Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Til vanlig er Ravi med i folk og røvere.. Hmm.. Jeg trodde han bare var med Folk og røvere på utadæsjælopplevelse.. Han var/er vel med i Jessica Fletchers, såvidt jeg kan huske han bidrar med et par låter på "Folk & Røvere - Bagateller", Utadæsjælopplevelse og Dametrøbbel så vidt jeg husker, han har også vært innom Jaga Jazzist Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Han har også vært innom Briskeby. Han gikk et par trinn over meg på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Han har også vært innom Briskeby. Han gikk et par trinn over meg på ungdomsskolen. jepp, glemte Briskeby... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er heller ikke Folk og Røvere som har laget Utadæsjælåpplevelse, det er fortsatt Ravi og DJ Løv Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er heller ikke Folk og Røvere som har laget Utadæsjælåpplevelse, det er fortsatt Ravi og DJ Løv Nei, det er vel Folk & Røvere og Mc Ravi? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er heller ikke Folk og Røvere som har laget Utadæsjælåpplevelse, det er fortsatt Ravi og DJ Løv Nei, det er vel Folk & Røvere og Mc Ravi? Gruppa "Folk og Røvere" med Ravi i spissen har laget sangen "Utadæsjælåpplevelse". Ravi og DjLøv har lagd sangen "Dødsøt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå