Windoge Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Sant nok. Men om det skulle stemme så burde vi se Half-Life 2 rundt hjørnet ganske snart. Da er vet vel egentlig ikke noe annet å gjøre enn å vente og se. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Jeg kommer værtfall til å kjøpe HL2 uansett om det blir flere utsettelser eller ikke.. de som ikke kjøper det går vel antageligvis glipp av en stor spillopplevelse Endret 24. juni 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg kan vedde på at du ikke ser spillet før midten/slutten av september. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg kan vedde på at du ikke ser spillet før midten/slutten av september. Sitter med den følelsen jeg også, desverre. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 stakkars oss... ser ut som om vi maa ligee ute i sola og se paa damer istedet.. ,p ehm, de som ikke er gift da.. kremt.. hysj hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå