Godrick Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Greit nok, men jeg likte det gamle Endret 12. juni 2004 av Godrick Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Syns ikke akkurat det var ett vakkert design dette nye .... får vel finne en annen plass å lese hw nyheter Lenke til kommentar
morfin Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det første som slo meg var OOOOO! Kjempe lekket design! Likte det virkelig. Var som å komme til en annen verden. Kjempe bra Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg likte det gamle mye bedre..Hvis det ikke skjer noe drastisk, så vil jeg nok trolig ikke bruke forsiden mer (Som jeg får høre fra mange andre også). Alt skal bli så veldig STORT nå. *vurdere å sende briller til hw.no akkurat som AMD sender ut Rescue Kits, så kanskje de forminsker det litt* I second that. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Designet skal jeg nok takle, det tar bare litt tid å bli vandt til. Men komplett.nos fancy reklame, var hinsides irriterende. Klarer knapt å lese artiklene, og da er veien til ad-blocker kort. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg får nå en "kjørefasefeil" på alle forumsidene. Linje: 160 Feil: Krever objekt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Designet er ok, desverre (kanskje ikke for de som selger), mer plassert på de stedene du setter øynene først, og nettverket er "borte" på venstresiden, der det ikek skjer noe spennede uansett, sånn sett liker jeg det ikke, blir mer flytting av blikk og mus, men selve den visuelle delen av siden (uten de veldig iøyenfallende reklamene) er bedre. AtW Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 haha . Mangen som var negativ til dette ja. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Noe av det styggeste, noe av det styggeste JEG HAR SETT!!! Rett og slett.... *humre videre på sangen.....* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Komplettreklamen mellom artiklene (den lille) passet fint. Når begynte dere å legge nyhetene i kategorier? Svært bra uansett, og flott at det vises på forsiden. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette er på forumet, et par småting bare: mitt screenshot Det er noe galt med "navigasjonssystemet" øverst, og jeg får ørsmå mentale forstyrrelser når det står "feil på siden" i statusbaren (det gjør ikke det på screenshottet, men det gjorde det når siden var ferdig å laste eller hva den nå rev med. Se ikonet jeg har ringet rundt.) Lenke til kommentar
granhus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 forandring fryder! Godt jobbet! Lenke til kommentar
knatten Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 haha . Mangen som var negativ til dette ja. Ja, men det er vel flest som er positive, og det er vi glade for. Ved en hver endring av design vil det være en del som ikke liker det nye, hvorav mange likevel liker det etter litt tilvenning. Så vi er egentlig ganske fornøyd med responsen! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skal me sjå, likte det ikkje. Sjølve "hw.no" delen er jo bare på 40-50% av sida jo, ellers er det jo bare reklamedill. Og FØKK flashreklame, kvifor ikkje bare ta reklame med lyd og video også? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Designet er bra, uvant, men om noen måneder kommer vi til å synes det gamle var kjipt og stygt. Men: Jeg synes det er dumt at jeg får horisontal scrollbar nederst når jeg ikke kjører maksimert browser. Skjermen min takler ikke mer enn 1024x768, og jeg har vent meg til å ikke ha maksimerte vinduer, kjipt å måtte slutte med det (er allergisk mot horisontal scroll;) For min del ville det løst seg hvis dere enten bytta til dynamisk bredde, eller satte den til fixed på 1000 elns.. Er ikke så mye som skal til.. En annen sak er at jeg synes dere bør (og muliggens skal, er ikke sikker på lover og regler) skille bedre mellom reklame og redaksjonelt stoff. Det tok litt for lang tid før jeg skjønte at blekkpatron-bildet ikke tilhørte en artikkel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette er på forumet, et par småting bare: mitt screenshot Det er noe galt med "navigasjonssystemet" øverst, og jeg får ørsmå mentale forstyrrelser når det står "feil på siden" i statusbaren (det gjør ikke det på screenshottet, men det gjorde det når siden var ferdig å laste eller hva den nå rev med. Se ikonet jeg har ringet rundt.) Hit refresh Forresten - er det mulig å få BOLD på teksten under logoen slik som i forumet? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nooooo det gamle var mye bedre! Enig Lenke til kommentar
knatten Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette er på forumet, et par småting bare: mitt screenshot Det er noe galt med "navigasjonssystemet" øverst, og jeg får ørsmå mentale forstyrrelser når det står "feil på siden" i statusbaren (det gjør ikke det på screenshottet, men det gjorde det når siden var ferdig å laste eller hva den nå rev med. Se ikonet jeg har ringet rundt.) Jepp, vi hadde noe css som linket til beta.hw.no (dermed funket det helt til vi skiftet), som ble fikset så fort jeg så det! Det skal ikke være et problem lenger. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg får nå en "kjørefasefeil" på alle forumsidene. Linje: 160 Feil: Krever objekt Samme her! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Synes det virket litt rotete og mindre oversiktlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå