Gå til innhold

Nytt design på hw.no!

Anbefalte innlegg

Jeg bare ventet på at noe lignende skulle komme for hovedsidene da forumet sitt layout ble endret. :)

Hva jeg synest om det kan vel oppsummeres slik: OK

Det er ikke noe "galt" å sette fingeren på, utenom høgre kollonne som er altfor stor. Plassen kunne vært bedre brukt i midten der hovedinnholdet skal være! Mer har jeg ikke noe å si om det, enn å gratulere med ddesign skiftet :D

PS: Marvil's utkast er ikke det grann bedre. Altfor "generisk" og med missbruk av overganger som jeg er i prinsipp imot...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det er masse gradients. Jeg er til en viss grad enig. Oppsettet er pent, rent og luftig, men gradientene kan godt fjernes/byttes med noe som funker bedre. :)

PS. Jeg tror ikke dere skal overdrive troen på at dette er et demokrati, vi har, i teorien, ikke en dritt vi skulle ha sagt. Så vær så snill, ikke kjør hele "vi krever"-stilen.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Å kaste vekk båndvidde på reklame er ille nok... Førbanna dritt de animerte reklamene. Skikkelig irriterende. Ta de vekk og erstatt med mindre og statiske. :thumbdown:

Er interessert i nyheter og annet aktuelt stoff når vinduet åpner. Legg nyhetene i midten og skvis reklamen ut på sidene i mindre blokker, hvis dere absolutt skal tjene penger. Mener å huske at dere skrev at dere tjente penger, før dere kom med denne layouten.

Tror ikke jeg er alene om å være lei av å påtvinges reklame midt i trynet, reklame står for forferdelig mye av båndvidden for å laste sidene :mad:

Det nye utseende endrer ikke noe særlig på brukervennligheten, det viktigste må være at selv bestemor klarer å navigere på en nettside, noe mange designere glemmer. ;)

Seksjonen "I fokus" er ikke annet enn missbruk av plass, det er ikke annet enn de 3 sist testede objektene fra seksjonen "Siste tester". :thumbdown:

Lenke til kommentar
HalTan Skrevet 13/06/2004 : 22:41

Hadde ikke reklamen vært der, hadde ikke hw.no eksistert. 

Noen leser, men forstår ikke innholdet? :p

Snakker ikke om å fjerne reklamen. Snakker om å gjøre den mindre irriterende, som å legge den på sidene og la innholdet i hw.no komme i fokus. Da slipper brukeren å få den mitt i trynet! ;)

Lenke til kommentar

tykkjer det er uheldig med menyen over reklamen. Det er vanleg å ignorere reklame på nettsider, og den vanlege brukar vil oversjå reklame og sjå gå nedover på sida og altså gå glipp av menyen. I forumet fungerar dette, sidan reklamen er mindre, men på hovudsida "stridar" dette med eit optimalisert brukargrensesnitt.

Lenke til kommentar

Det nye Hardware.no-designet var ikke så veldig bra må jeg si. Føles innesluttet og "lukket" i forhold til det mer "åpne" designet de brukte tidligere. Det er desverre også en del mer reklame her nå, noe som trekker karakteren kraftig ned (PS! AD-deliver systemet deres bugger utrolig i Firefox - right-AD bare står og flickrer over hovedmenyen til siden er fullstendig lastet).

My two cents; gå tilbake til det gamle - det var bra, og det fungerte. (Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere så dere nødt til å endre på det in the first place..)

Btw; Til de to hobby-"designerne" som krangler om hvem sitt som er best (så en annen thread om det, med en idiotisk poll også) - get a clue. Begge designene var virkelig amatørmessige, og det er helt åpenbart for enhver som har drevet med webdesign på et normalt nivå at dere ikke aner hva dere driver med. (Hint; Web-bannere har faktisk en standarisert form-factor.. tenk på det neste gang :)

Btw2; PiRANhA (ooh, så leet) - hva i all verden får deg til å påstå at Norge er isolert når vi er utenfor EU? Please - sett deg litt dypere inn i de politiske systemene før du begynner å slenge med leppa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...