Fury Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg bare ventet på at noe lignende skulle komme for hovedsidene da forumet sitt layout ble endret. Hva jeg synest om det kan vel oppsummeres slik: OK Det er ikke noe "galt" å sette fingeren på, utenom høgre kollonne som er altfor stor. Plassen kunne vært bedre brukt i midten der hovedinnholdet skal være! Mer har jeg ikke noe å si om det, enn å gratulere med ddesign skiftet PS: Marvil's utkast er ikke det grann bedre. Altfor "generisk" og med missbruk av overganger som jeg er i prinsipp imot... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 PS: Marvil's utkast er ikke det grann bedre. Altfor "generisk" og med missbruk av overganger som jeg er i prinsipp imot... Kontruktivt Kan du utdype ellerno..? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Moderator: Lag en poll om hva folk mener! 1: beholde denne 2: bytte til gamle 3: bytte til Marvil (?) sin Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) At det er masse gradients. Jeg er til en viss grad enig. Oppsettet er pent, rent og luftig, men gradientene kan godt fjernes/byttes med noe som funker bedre. PS. Jeg tror ikke dere skal overdrive troen på at dette er et demokrati, vi har, i teorien, ikke en dritt vi skulle ha sagt. Så vær så snill, ikke kjør hele "vi krever"-stilen. Endret 13. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hva med noe lignende dette: ------------------------------------ |BOKS | Liksom en halv avlang firkant om du skjønner. Ville kanskje ikke bli så "stramt" som med alle de gradientsa.... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) EDIT: Nevermind... Endret 13. juni 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hm, før jeg satte opp gradient prøvde jeg med denne; Headerting.. Lenke til kommentar
lille_balder Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Å kaste vekk båndvidde på reklame er ille nok... Førbanna dritt de animerte reklamene. Skikkelig irriterende. Ta de vekk og erstatt med mindre og statiske. Er interessert i nyheter og annet aktuelt stoff når vinduet åpner. Legg nyhetene i midten og skvis reklamen ut på sidene i mindre blokker, hvis dere absolutt skal tjene penger. Mener å huske at dere skrev at dere tjente penger, før dere kom med denne layouten. Tror ikke jeg er alene om å være lei av å påtvinges reklame midt i trynet, reklame står for forferdelig mye av båndvidden for å laste sidene Det nye utseende endrer ikke noe særlig på brukervennligheten, det viktigste må være at selv bestemor klarer å navigere på en nettside, noe mange designere glemmer. Seksjonen "I fokus" er ikke annet enn missbruk av plass, det er ikke annet enn de 3 sist testede objektene fra seksjonen "Siste tester". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hadde ikke reklamen vært der, hadde ikke hw.no eksistert. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) http://home.c2i.net/roneid/hw/hw_vers_lys.jpg Det er er meeeeeeeeeeeeget fint HVORFOR I HELVETE VALGTE DERE IKKE DEN???? Vel den er bedre, penere og det ser ikke ut som om et barn fra barnehagen lagde det. Et ikke så fult smart barn heller. Endret 13. juni 2004 av Macfan Lenke til kommentar
lille_balder Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 HalTan Skrevet 13/06/2004 : 22:41 Hadde ikke reklamen vært der, hadde ikke hw.no eksistert. Noen leser, men forstår ikke innholdet? Snakker ikke om å fjerne reklamen. Snakker om å gjøre den mindre irriterende, som å legge den på sidene og la innholdet i hw.no komme i fokus. Da slipper brukeren å få den mitt i trynet! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 HVORFOR I HELVETE VALGTE DERE IKKE DEN???? Smarteste og beste kommentar går til deg.... NOT Vær nå litt saklig da du tror da vel ikke at de bytter design selv om du banner litt ? Unødvendig kommentar spør du meg Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Noen andre som får litt "feil" visning på denne siden? Synes ellers det nye designet er helt OK. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Noen andre som får litt "feil" visning på denne siden? Synes ellers det nye designet er helt OK. For å si det mildt såg den linken ikke helt bra ut i Firefox 0.8 her hos meg. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Noen andre som får litt "feil" visning på denne siden? Bruker IE6, og får nok samme feil som deg.. Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jepp.. for feil hos meg også i IE6 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bruker IE6 Er du gal, mann ? Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 tykkjer det er uheldig med menyen over reklamen. Det er vanleg å ignorere reklame på nettsider, og den vanlege brukar vil oversjå reklame og sjå gå nedover på sida og altså gå glipp av menyen. I forumet fungerar dette, sidan reklamen er mindre, men på hovudsida "stridar" dette med eit optimalisert brukargrensesnitt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (...rekker ikke å levere designet i dag). Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det nye Hardware.no-designet var ikke så veldig bra må jeg si. Føles innesluttet og "lukket" i forhold til det mer "åpne" designet de brukte tidligere. Det er desverre også en del mer reklame her nå, noe som trekker karakteren kraftig ned (PS! AD-deliver systemet deres bugger utrolig i Firefox - right-AD bare står og flickrer over hovedmenyen til siden er fullstendig lastet). My two cents; gå tilbake til det gamle - det var bra, og det fungerte. (Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere så dere nødt til å endre på det in the first place..) Btw; Til de to hobby-"designerne" som krangler om hvem sitt som er best (så en annen thread om det, med en idiotisk poll også) - get a clue. Begge designene var virkelig amatørmessige, og det er helt åpenbart for enhver som har drevet med webdesign på et normalt nivå at dere ikke aner hva dere driver med. (Hint; Web-bannere har faktisk en standarisert form-factor.. tenk på det neste gang Btw2; PiRANhA (ooh, så leet) - hva i all verden får deg til å påstå at Norge er isolert når vi er utenfor EU? Please - sett deg litt dypere inn i de politiske systemene før du begynner å slenge med leppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå