Gå til innhold

Nytt design på hw.no!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På mange måter pent.

Dumt at den er låst til 1024 pixler i bredden, det ser feil ut i både mindre og større oppløsninger. Kan godt ha litt luft på sidene, men ikke så mye. Høyre kolonne er vel unødvendig bred. Føler den bevegelige reklamen tar vekk mye av oppmerksomheten og irriterer litt, men dere må vel tjene penger. Komplettreklamen og den fra NetShop som presser HW-nettverket og Siste fra forumet nedover får siden til å se litt skeiv og klumpete ut. Det beste hadde selvsagt vært å ha dem lenger nede, men det er vel ikke mulig. Går det kanskje an å la dem være like høye og plassert like høyt opp, slik at tekstene i hver kolonne begynner like høyt? I fokus banneren var da svært spinkel, passet ikke helt inn.

Ble mye negativt :dontgetit: Mye bra også :) Overskriftene var tøffe (HW-nettverket og Siste fra forumet), og delingen av grått og blått fungerer veldig bra :) Bakgrunnen var også tøff. Siden har god mulighet for å bli svært oversiktlig og pen!

Stå på :w00t:

Lenke til kommentar

Får vel melde meg på med resten av museumsvokterne :)

Likte bedre den gamle. Men forhåpentlig vokser den på meg....

Den flash reklamen var sykt irriterende. Vanskelig å lese artiklene nedenfor når den "beveger" seg hele tiden *skru på ad blocking igjen*

Lenke til kommentar

Jeg likte det gamle mye bedre..

Hvis det ikke skjer noe drastisk, så vil jeg nok trolig

ikke bruke forsiden mer (Som jeg får høre fra mange andre også).

Alt skal bli så veldig STORT nå.

*vurdere å sende briller til hw.no akkurat som AMD sender ut Rescue Kits, så kanskje de forminsker det litt*

Lenke til kommentar

S.T.Y.G.T :thumbdown: Mulig jeg blir vant med det, håper, men tror ikke det.

Flashreklamen var jo helt på løkka, og den nye HW-logoen (beklager) suger. Når designet på forumet endret seg for noen uker siden, byttet jeg tvert til det gamle, vi kan vel ikke tilfeldigvis få muligheten til dette også nå?

pain :hmm:

Endret av pain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...