Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det har alltid vært et stort, hvitt område til høyre for HW.no når du kjører oppløsning større enn 1024-oppløsning. Ingenting har forandret seg der Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skummelt. Får se det an i en uke for å finne ut om designet virkelig duger Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Likte, det ja. Edit: Neei.. Det flashy Komplett banneret var ikke der i stad.. Ikke Mpx reklamen til høyre heller.. Litt for tivoli. Endret 12. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
knatten Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fyi: Det redaksjonelle stoffet er ikke flyttet noe lenger nedover. "I fokus" begynner høydemessig akkurat der øverste ingress begynte før. Vi har tatt bort de to små bannerne på toppen, og lagt ut én stor isteden. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Kun meg her som synest dette nye designet var forferdelig kjedelig og "enkelt" ? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Liten feil: I Opera 7.51, 800x600 Ellers likte jeg ikke den store logoen, breden på venstre marg og flash-reklamen (øverst). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nooooo det gamle var mye bedre! @ det nye designet!!! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Liker det ikke noe særlig, men det blir vel bedre når jeg blir vannt til det Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 bra design,synes alt ble litt større og mere oversiktig nå (iallefall bedre enn det gamle) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nooooo det gamle var mye bedre! heeelt enig... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 På mange måter pent. Dumt at den er låst til 1024 pixler i bredden, det ser feil ut i både mindre og større oppløsninger. Kan godt ha litt luft på sidene, men ikke så mye. Høyre kolonne er vel unødvendig bred. Føler den bevegelige reklamen tar vekk mye av oppmerksomheten og irriterer litt, men dere må vel tjene penger. Komplettreklamen og den fra NetShop som presser HW-nettverket og Siste fra forumet nedover får siden til å se litt skeiv og klumpete ut. Det beste hadde selvsagt vært å ha dem lenger nede, men det er vel ikke mulig. Går det kanskje an å la dem være like høye og plassert like høyt opp, slik at tekstene i hver kolonne begynner like høyt? I fokus banneren var da svært spinkel, passet ikke helt inn. Ble mye negativt Mye bra også Overskriftene var tøffe (HW-nettverket og Siste fra forumet), og delingen av grått og blått fungerer veldig bra Bakgrunnen var også tøff. Siden har god mulighet for å bli svært oversiktlig og pen! Stå på Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg liker det nye designet, syns det ser helt bra ut. Reklamen oppe plager meg ikke, syns den passer inn helt greit. Lurer nå på om forum skinnet kommer til å bli som dette, fordi det ligner nå, men det er ikke helt likt. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Får vel melde meg på med resten av museumsvokterne Likte bedre den gamle. Men forhåpentlig vokser den på meg.... Den flash reklamen var sykt irriterende. Vanskelig å lese artiklene nedenfor når den "beveger" seg hele tiden *skru på ad blocking igjen* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Siden hadde vært svært bra uten reklame. Nå er kanskje en god tid til å tenke på muligheten for å betale istedet for å se den? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Forumet kommer ikke til å endre seg. Begge deler skulle få nytt design, forumet kom først og nå har HW.no fulgt etter. Iallefall slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Flash-reklamen er smakløst. Og hovedmenyen i topp ser ikke ut. Er som jeg kunne ha laget den.. Beklager men jeg liker den ikke. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg likte det gamle mye bedre.. Hvis det ikke skjer noe drastisk, så vil jeg nok trolig ikke bruke forsiden mer (Som jeg får høre fra mange andre også). Alt skal bli så veldig STORT nå. *vurdere å sende briller til hw.no akkurat som AMD sender ut Rescue Kits, så kanskje de forminsker det litt* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 liker det gamle best, det nye er for firkantet Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) S.T.Y.G.T Mulig jeg blir vant med det, håper, men tror ikke det. Flashreklamen var jo helt på løkka, og den nye HW-logoen (beklager) suger. Når designet på forumet endret seg for noen uker siden, byttet jeg tvert til det gamle, vi kan vel ikke tilfeldigvis få muligheten til dette også nå? pain Endret 12. juni 2004 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå