Jalladoode Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvor ble det av tester fra før oktober 2003? Den nye testoversikten er ikke spesielt bra, for å si det sånn Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Likte det gamle bedre.. Det nye ble det litt legostil over syns jeg. Dessuten virker det som det er mer reklame også.. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Tja... Greit nok utseende og liker fargevalgene, men det er plaget av en del feil... Hvorfor ser det ut som om hele siden prøver å presse seg inn i venstre del av skjermen? Det må finnes bedre måter for dere å øke fokuset på høyre kolonne, for slik det er nå er bare galt. (Veldig slitsomt å se på/lese) Og hvorfor har dere flyttet navigasjonsfeltet over reklamen? Den ser veldig liten ut i forhold til reklamen, selv om størrelsen egentlig er grei. Ved å flytte den ned vil antageligvis ikke reklamen virke like stor som den gjør nå, og brukerne vil ha mindre problemer med å finne den. BTW: Hvofor ble "prisguiden" til "produktguide"? Det er såpass lite informasjon om de forskjellige produktene som er i den at jeg føler det nye navnet er litt misvisende. Her er produktspesifikasjonene til Club3ds x800pro. Hvis det skal være en ordentlig produktguide hadde det kanskje vært en fordel med litt flere detaljer (klokkefrekvens (kjerne og minne), linker til evt. reviews (både norske og engelske) etc..... Når det gjelder reklamen har jeg ingen problemer (jeg bruker ikke noen form for ad-blocker (for annet enn pop-up)), så lenge dere ikke legger til en flash-reklame som fryser mousewheel on mouseover! Dog hadde det vært hyggelig om dere fikset den blinkende/roterende/hva-den-nå-gjør reklamen øverst til høyre! Som andre har kommentert hadde det nok vært bedre med en dynamisk design, i forhold til det statiske dere har nå. (Men hvis dere kan gjør midtre kolonne den største, og krympe høyre/øke venstre slike at den blir midt-justert hadde det vært fint) Og hva er det med søk-funksjonen? Hvis dere synes den er for lett å overse der den ligger nå, hadde det kanskje vært en idé å flytte den i stedet for å legge til en peker mot den? Spesielt siden denne pekeren ikke fungerer i Netscape 7.1 Ellers vil jeg også slutte meg til mesteparten av det Akirax24 sa her... Når det gjelder forumet, så er det ganske greit at dere vil ha et bakgrunnsbilde bak linkene i venstre kolonne, men blå tekst på blå bakgrunn er ikke det enkleste å lese. Evt. velge en blåfarge som ligger litt nærmere sort enn den dere bruker i dag? Endret 13. juni 2004 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
spez Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 det ser forresten ut som om HW LOGOENspiller pong med seg selv der den hopper noen pixler til venstre og høyre, opp og ned ettersom du flytter deg mellom de ulike sidene; bruktmarked..forum..guider etc. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 To designforslag som ble nevnt i en annen tråd; » cfenzo sitt.. » mitt lille forslag.. (tok ikke helt av, en del forbedringspotensiale) Flere..? Btw det med logoen; Den hopper som sagt, og i forumskinnet "gammel 2-kolonners-HW" (elns) så finnes det ingen logo.. Dvs den linker til et bilde som ikke eksisterer.. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg fikk plutselig det nye designet mens jeg leste nyheter, så jeg skjønte ikke hva i h***** som skjedde. Plutselig var jo alt annerledes! Men må si det er bra, selv om jeg likte det gamle en smule bedre, men det er vel bare en vanesak Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 To designforslag som ble nevnt i en annen tråd; » cfenzo sitt.. » mitt lille forslag.. (tok ikke helt av, en del forbedringspotensiale) Flere..? Btw det med logoen; Den hopper som sagt, og i forumskinnet "gammel 2-kolonners-HW" (elns) så finnes det ingen logo.. Dvs den linker til et bilde som ikke eksisterer.. Eller http://www.gamesfreak.net/modules.php?name=Forums Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Seriøst dere kan ikke ha det sånn. Har ikke brukerne noe de skulle ha sagt? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Seriøst dere kan ikke ha det sånn. Har ikke brukerne noe de skulle ha sagt? Sier ikke brukerne det nå ...? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Syns det ser fint ut jeg Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Seriøst dere kan ikke ha det sånn. Har ikke brukerne noe de skulle ha sagt? Sier ikke brukerne det nå ...? Men bryr hw.no seg noe om hva vi sier? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg synes ihvertfall at det ser bra ut synes det er bedre enn det var før Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 » mitt lille forslag.. (tok ikke helt av, en del forbedringspotensiale) Ser pent ut og kommer sikkert til å passe Meget bra ved oppgradering til Invision Power Board v2.0 når/om den tid kommer for hardware.no Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si; virka litt mer "kommers" nå. Men det er vel en vanesak, får gi det litt tid. Lenke til kommentar
spez Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Seriøst dere kan ikke ha det sånn. Har ikke brukerne noe de skulle ha sagt? Sier ikke brukerne det nå ...? Men bryr hw.no seg noe om hva vi sier? for å si det slik; tilbakemeldingene tatt i betraktning er det rart om de ikke gjør det.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kunne tenkt meg en hiarkisk ( staves det sånn? ) meny på Forumkategorier jeg.. så man slapp å loade en helt ny side for å gå rett inn på f.eks Internett & Nettverk. Av og til er det en liten fordel å laste 200KB om gangen, slik at folk med modem ikke må vente i 5 minutter for å vise hele forumet, mens de egentlig bare skulle ha fatt i en enkelt post i en enkelt tråd. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Var ikke noe galt med det gamle, men det nye er også pent... Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Fan jeg trudde først det var noe galt med browseren min jeg, noe som gjorde alt stort. skulle også tro at jeg kjørte en oppløsning på 640x480 hehe, men nei da større reklame om mindre txt info. tragisk. Endret 13. juni 2004 av Sephiroth Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Først og fremst: Gratulerer til hw.no for ny layout Så litt konstruktiv(?) kritikk: Syns at den "I fokus"-delen kan flyttes litt. Litt irriterende at man skal være nødt å bla nedover for å finne mer enn 2 nyheter i 1024x768. Jeg syns at man kunne fjerne det bildet som forklarer hva man kan søke etter, forminske HW-logoen på venstresiden litt, og flytte flash-reklamen litt mot venstre. Da ville man få endel plass ledig på høyresiden. Hvis man så flyttet reklamen under flash-reklamen (på høyresiden) litt lenger mot venstre, ville man få plass til "I fokus"-delen vertikalt helt til høyre. Da kunne man faktisk få plass til 4 "i fokus"-produkter i steden for 3. Just my two cents.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå