pronoob Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ville bare si at jeg likte det nye designet! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Oh! Har det kommet på plass allerede? Jaja. Ja, jeg liker det godt også. Hatet det i begynnelsen men du venner deg til det. Samt at det jo ble drastisk bedre etter hvert som vi fikk lov til å komme med ideer til å fikse på det Kan legge til at når jeg først så denne nye designideen var den like forskjellig fra dagens HW.no som Start.no er. Så det har skjedd mye Edits: Småfiksing osv Endret 12. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fikk litt sjokk nå, men det er jo egentlig endel bedre. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 mere reklame tho :x men den var bedre Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Utrulig stilig, men uvant... Likte at heile sida passar inn i skjermbilete mitt no Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Likte det RAM-bildet bak HW-logoen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 VELDIG bra design i mine øyne Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 likte designet, virket "nyere" den fikk reklamen til og se større ut tho Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nooooo det gamle var mye bedre! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Oh! Har det kommet på plass allerede? Jaja. Ja, jeg liker det godt også. Hatet det i begynnelsen men du venner deg til det Helt enig.. Veldig uvant i begynnelsen, men liker det bedre og bedre med tiden. Syns det gamle designet var helt kurant og da men.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Lurte først på hvilken side jeg var kommet inn på nå Bra dette her! Lenke til kommentar
knatten Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Fint at dere liker det nye designet! Det er alltid skummelt å skifte design, særlig etter å ha fått "kjørt seg" av folka i webdesign-forumet først! Retter forøvrig en takk til Marvil, lokaltog, cfenzo og O for hyggelig hjelp og konstruktiv kritikk i sluttfasen! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Likte det nye designet, var flashy med den nye reklame ideèn. stå på, dere gjør en god jobb! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Uff, reklame med bevegelse på toppen . Men ellers var det bra Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Tjaaaa... det så jo bra ut, men syntes det forrige var mer oversiktlig. Må vel bare venne meg til det. F***! Tror jeg har fått tannsten på en jeksel! HEL****! Den var litt off-topic. Men tannsten er ikke gøy. Men det er morro etter at tannlegen har pirka den av. For da vet du at den ikke er der lenger... Likte forresten den reklamen øverst. Genial måte å presse inn mer reklame på samtidig som man får det til å se stilig ut og tiltrekker folks oppmerksomhet. Mye bedre enn den tidligere der reklamen skiftet hver gang man refrehet siden. Men hva driver jeg med? Skryter av reklamen? Tror jeg bare poster nå jeg.... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) *SLETTET* Gikk litt fort Endret 12. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 vel, jeg synes kanskje det ble for mye reklame nå, men det er sikkert bare en vanesak egentlig. følte at nyhetene osv ble mer eller mindre gjemt bort blandt masse reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå