Zyrex_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Skal kjøpe vannkjøling til ca tre lapper og er litt usikker på om jeg skal kjøpe ferdig sett eller sette sammen et selv. Skal kjøle CPU/VGA/Chipset. Har sett på WaterChill Antarctica, vil jeg få noe bedre ytelse ved å sette sammen et sett selv. Hva burde jeg isåfall velge? Endret 12. juni 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 WaterChill Antarctica er et veldig godt valg til ferdigsett. Er du relativt ny på vannkjøling kan ferdigsettet være en lur løsning, da det følger med en veldig god guide til hvordan du skal sette sammen. Bestemmer du det for å sette sammen bør du satse på blokker fra Danger Den: Eksempel til oppsett: CPU-blokk: Danger Den Maze RBX GPU-blokk: Danger Den Maze 4 Chipset-blokk: Danger Den M4 chipset blokk Pumpe: Eheim 1048/1250 eller Hydor L30 II Radiator: HW-Labs Black Ice Extreme eller Extreme II (Alt ettersom hva du har plass til) Tank: NC Bay reservoir (Her har du et stort utvalg og kan egentlig velge ganske fritt. Bare pass på så du velger riktig nipple. 1/2.) Slange: Tygon R-3603 slange er et godt valg. Kjøp 3 meter så har du mer enn nok. Skal du bygge selv så må du bare huske på riktig nippler. I ditt tilfelle 1/2. Slangeklemmer må du også huske å kjøpe. Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ncool settene de har på denne siden: http://www.netconnection.no/lucys/ Skal være bedre enn Waterchill settene hvis du velger sett.. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Sjekk denne porten under nyheter så finner du kansje noe av interesse... Endret 12. juni 2004 av Empty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå