Villmink Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Noen som har sett dette programmet? Det er absolutt noe av det mest motbydelige jeg har sett. Hadde forventet meg skaumenn, hodelus osv. Det de viste var masse utgaver av bendelorm og slikt. De viste folk som hadde blitt angrepet av ormer som formerte seg ved et område ved øynene som gjorde at de ble blinde, øynene ble helt brunrøde, og hele ansiktet ble også helt deformert. Noen andre hadde ormer som gjorde at bena og armene deres ble kolossalt store og deformerte. De viste også bilder fra en operasjon der de fjernet en slags boble som inneholdt flere millioner små ormer som måtte tas bort før den sprakk og ormene forsvant rundt i kroppen. Var endel annet ekkelt der også. Anbefaler å få med dere dette programmet om dere vil se noe skikelig ekkelt. Jeg ble hvertfall skikkelig skremt av det. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Så fint at du ville dele det med oss da. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ikkeno problem Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Akkurat dette er ikke det jeg kaller humor.. Broren min hadde det når han var ca 2 år. Foreldrene mine hadde flyttet rundt omtrent ganske store deler av verden med en liten gutt på armen. Broren min fikk makk i magen og begynte å spy makk . Så moren min måtte sende ham til sykehus i all hast, men det var bare så vidt han overlevde. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Åj sorry. Hadde faktisk tenkt å poste i film/tv Det er absolutt ikke noe å le av, det har du rett i, og det var heller ikke det som var meningen med posten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Huff. En lærer som var....de som reiser rundt og snakker om jesus til fattige (husker ikke ka de heter) han var i jungelen ett sted i afrika og fortalte om en fyr som hadde blitt bit av en edderkopp og etter noen uker hadde han fått en svær klomp der han hadde blitt bitt og han trodde det var giften som hadde forsaket hevelsen og gjorde ingenting med det. Vel i en landsby så var det en heksedoctor som så dette og ba han om å sette seg ned fort fordi han var syk.... vel han gjorde som heksedoktoren sa siden han virket så alvorlig og når heksedoktoren kuttet i huden hannes så begynte det å krype hundrevis av baby eddekopper. :S Edderkoppen hadde plantet en egg i huden hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå