sweetness Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ser du hører mest på rolig (melankolsk) alternative pop/rock. Her er artister\album * John Mayor (Room for squares, heavier things) * Damien Rice (O) * Jack Johnsen (On and on) * The Jayhawks (Rainy day music, lenge siden jeg har hørt, usikker) * Jeff Buckley (Grace) * Ben Harper Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Turboneger White Stripes Radiohead Euroboys Ramones Det var det jeg kom på no. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja selvfølgelig Kiss: Detroit Rock City, Rock and Roll all night, Black Diamond, 100 000 years+++ Sjekk ut disse + flere! Du vil ikke angre Kiss har myyye tøft Du har jaggu meg forstått det, takk Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Kiss har en del kewle låter, men er ikke helt up my alley for å si det slikt. White Stripes og Radiohead er bra, og det lytter jeg til en del Tror jeg må ned på platebutikken å sjekke ut nine inch nails sitt album. Hadde hørt at det albumet skulle være noe for meg, men aldri summet meg til å teste det. Har skrevet det ned :-) Damien Rice er fantastisk bra. Har O, og det er et knall-album. Thomas Dybdahl er helt greit, men ikke min favorittalbum. Har det første albumet. Bob Dylan er jo knallbra. Har en del album av han, og hvorfor jeg glemte å nevne han, fatter jeg ikke. Han er jo en artist jeg også digger. I tillegg til Johnny Cash da. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ut i fra de artistene du nevnte Anathema - A fine day to exit (Litt Pink floyd, litt rock'n roll, mye melankoli) Sixteen horsepower - Folklore (Madrugada henter inspirasjon herfra) Roger waters - The pros and cons of hitchiking (Direkte fortsettelse på The Wall) Talk Talk - The colour of spring (Knirkepop/rock fra 1986 med mye melankoli og herlig vokal) Motorpsycho - Timothy\s monster + Serpentine EP (Legendarisk rockeskive + "forfriskende" ep) Peltz - Coma (en røffere side av Morten abel) Tror nok en del av dette vil falle i smak /.....går for å finne den NIN skiva HalTan nevnte....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå