marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Min musikk går i Minor Majority, Bruce Springsteen, U2, Sivert Høyem, Madrugada, Nick Cave, Manu Chao og Lenoard Cohen. Problemet mitt er at jeg har en leia periode av disse nevnet, og da trenger jeg hjelp. Kan dere anbefale en låt og en gruppe som dere tror jeg kommer til å like? Og begrunne hvorfor det er bra? Jeg har lyst å utvide min musikkhorisont. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 prøv noe radikalt! A Perfect Circle... deilig musikk!! høre's en smule spesielt ut med det første, men dette er musikk som vokser på en. Sitter her og koser meg med begge albumenen deres's. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 prøv noe radikalt!A Perfect Circle... deilig musikk!! høre's en smule spesielt ut med det første, men dette er musikk som vokser på en. Sitter her og koser meg med begge albumenen deres's. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja selvfølgelig Kiss: Detroit Rock City, Rock and Roll all night, Black Diamond, 100 000 years+++ Sjekk ut disse + flere! Du vil ikke angre Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Liker du rock, prøv Nightwish..!! Har kommet ut med ny plate denne uken, men jeg anbefaler heller tidligere album da de har litt bedre/penere sanger.. Nightwish forevah! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 tester ut perfect circle nå jeg. høres fett ut. Andre forslag? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Liker du rock, prøv Nightwish..!! Har kommet ut med ny plate denne uken, men jeg anbefaler heller tidligere album da de har litt bedre/penere sanger.. Nightwish forevah! Hadde helt glemt at jeg faktisk har et album av nightwish. Har ikke hørt på dem siden jeg delte leilighet, og vedkommende hatet nightwish... Måtte gjøre noen justeringer på hva man hørte på da... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ta den fram, og sett den på! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ta den fram, og sett den på! Den er på :-) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Pete Yorn, Live & Thomas Dybdal. Tror kanskje Pete Yorn vill falle i smak... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Live er lenge siden jeg har hørt på. Har ikke ikke hørt det siste albumet, men lkte ikke det forrige. Secret Amadhi er en av mine favoritter i tillegg til det albumet som jeg ikke husker som kom før eller etter Secret Samadhi. Beauty of Gray var en låt jeg likte. Det albumet som kom for ikke så lenge siden som jeg angret på at jeg kjøpte var med en fantastisk bra sang som het Overcome. Resten av albumet var dritt dog... Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Live er lenge siden jeg har hørt på. Har ikke ikke hørt det siste albumet, men lkte ikke det forrige. Secret Amadhi er en av mine favoritter i tillegg til det albumet som jeg ikke husker som kom før eller etter Secret Samadhi. Beauty of Gray var en låt jeg likte. Det albumet som kom for ikke så lenge siden som jeg angret på at jeg kjøpte var med en fantastisk bra sang som het Overcome. Resten av albumet var dritt dog... Jepp, du har rett i det Min personlige favoritt er helt klart "Throwing Copper" Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Mental Jewelry var også et album jeg hadde veldig stor sans for. Tror jeg må høre på live igjen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja selvfølgelig Kiss: Detroit Rock City, Rock and Roll all night, Black Diamond, 100 000 years+++ Sjekk ut disse + flere! Du vil ikke angre Kiss har myyye tøft Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Om du likte A Perfect Circle, kan du prøve Tool. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kjøpte A Perfect Circle - Thirteenth Step for noen dager siden. Faen meg tøft Prøv det Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Back to source... Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Angels of light Belle & Sebastian Interpol Noxagt eller Boredoms er kanskje litt for drøyt for din smak ? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Pete Yorn ...Thomas Dybdal. Second that, begge kan minne noe om Minor Majority. Thomas Dybdahl er badass. Ellers: Death Cab for Cutie - 'Transatlantiscm' og 'The Photo Album'. Smått melankolsk, litt i samme stil som Elliott Smith, Minor Majority og Thomas Dybdahl - bra tekster og melodi, avlsappende. Anbefales sterkt! Brendan Benson - Lapalco og Turin Brakes - The optimist LP, igjen noe i samme gata som Minor Majority/Thomas Dybdahl. Sigur Ròs - Agætis Byrjun, islandsk chillout eller noe i den stilen. Siden du hører på U2 håper jeg for Zarks skyld du har Boy, etter min mening det beste albumet deres. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Air, "Moon Safari" og "10 000 hz legend" er gode plater. Dersom du liker rolige, melankolske plater er Nine Inch Nails sitt album "Still" en svært bra utgivelse. NIN er stort sett nokså "bråkete" prog-metal, men dette albumet skiller seg VELDIG ut. Her finner du rolige låter, og da mener jeg rolige. Anbefales. Pink Floyd er en sikker vinner. Spesiellt "Dark Side of The Moon". Radiohead med "OK Computer" er . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå