Plomma2 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Etter at jeg leste denne tråden begynte jeg å legge merke til hvilken "hånd" jeg bruker. Da fant jeg ut at CSen min bytter på det alt ettersom det passer den. Helt sprøtt, men merker ikke noe til det hvis jeg ikke går inn for det.. Ser stortsett crosshairet uansett. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Etter at jeg leste denne tråden begynte jeg å legge merke til hvilken "hånd" jeg bruker.Da fant jeg ut at CSen min bytter på det alt ettersom det passer den. Helt sprøtt, men merker ikke noe til det hvis jeg ikke går inn for det.. Ser stortsett crosshairet uansett. Ja, den gjør det til meg og, men jeg pleier på å bytte til right handed igjen. Nå etter jeg har spillt med left handed synest jeg det var litt bedre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bruker left hand fordi de fleste ting skjer på høyre side Ihvertfall på de_aztec som T og stormer døra, vl ikke ha en ak i veien for synet mitt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har faktisk aldri opplevd og ikke sett en person pga våpenet var i veien Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har faktisk aldri opplevd og ikke sett en person pga våpenet var i veien Nei, ikke jeg heller. Men på Rainbow Six 3 på Xbox er det lett at våpenet er i veien for de som sniker seg bortover. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Først brukte jeg righthand fordi det var standar. Så kom jeg fram til at jeg skulle mekke meg en ny config og da skifta jeg til lefthand noe som jeg synes var mye bedre. Vet ikke helt hvorfor det er bedre:/ Det er jo bare en vanesak. Nei jeg har heller ikke lagt merke til at et våpen er i veien for motstanderen. Det høres ikke helt logisk ut for meg :/ Men ok. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Venstere seff. ! hvorfår? Man treffer bedere med venster ! Jeg gjør det ivertfall. ! alle begynner meg høyere og går over til venstere da.. <3 LEFT !! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bruke høyre. Prøvde venstre, men greide ikkje å få øynene vekk far colten som var i feil hånd Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Plomma2 du skal nå alltid si noe negativt om alt. Du er begynt å "irritere" meg nå! Bruk den hånden du skriver med! m.v.h CS pro Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Plomma2 du skal nå alltid si noe negativt om alt. Du er begynt å "irritere" meg nå! Hva mener du med det? m.v.h CS pro Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bruk den hånden du skriver med! Jah vis du sier det så må jeg vel skifte.. *cl_righthand 1* Your rules are my commands. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bruk den hånden du skriver med! Hvor finner du logiken i det? Vis det heletatt skulle være noe poeng i den settninga, så må du skifte det til: Bruk den handen du har musen i. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 eller bruk den hånda du skriver for hånd med Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bruker lefthand fordi æ e venstrehendt og æ skyter med venstrehånden in real life Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du er nå selvfølgelig best til å spille med den hånden du bruker til vanlig. for eks når du skriver. Det sier seg selv. Om du er en som skyter med venstra i fotball, er ikke du best med høyra...... Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe litt dårlig forklart det der kansje Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er bare bs swp. prøvd å spille med motsatt hånd noen gang eller? jeg er høyrehendt og spilte før med right hand. Jeg byttet til left hand for å teste igjen en dag. Det var like bra, om ikke bedre. Så nå spiller jeg med left hand (det lille jeg spiller^^) Lenke til kommentar
joac Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe litt dårlig forklart det der kansje ja eller dårlig tenkt.. Det er jo ikke snakk om hvilken (fysisk)hånd man bruker til noe som helst. Det er jo snakk om hvordan man foretrekker at modellen i spillet holder våpenet. Og har vel ingen vesentlig sammenheng med benet du er god til å sparke ball med? (det er omtrent som å si at du foretrekker at kniven holdes pekende nedover fordi ryggmuskelen din er så utrolig velutviklet, mens bicepsen din ikke er det) (jeg aner forresten ikke om den er opp eller ned lengre) Er vel en vane tenker jeg.. I gamle dager, da jeg spillte CS, gikk det nok i høyre mener jeg å huske. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 "cl_righthand 0" selvfølgelig. sOPPY-style! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 "cl_righthand 0" selvfølgelig. sOPPY-style! Second that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå