Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hva liker dere best av venstrehendt eller høyrehendt på CS og hvorfor? Kan moderator sette inn en poll her? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Merker ingen forskjell.. Hvorfor lage en tråd om det? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Merker ingen forskjell.. Hvorfor lage en tråd om det? Det er morsomt å høre hva andre mener om det. Jeg bruker høyrehendt der og liker det fordi jeg synest det er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg aimer faktisk bedre med venstre når jeg har colt/ak. Men ellers merker man ingen forskjell. Send moderator en PM du Killerzevs. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg spillte fra 5.2 til 1.3 med left hand. Nå bruker jeg right hand. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 spiller bare right hand i og med at det er det jeg skyter i real life Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg spillte fra 5.2 til 1.3 med left hand. Nå bruker jeg right hand. Hvilket syntest du var best av de 2 da? Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Left siden jeg er ventre hendt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg spillte fra 5.2 til 1.3 med left hand. Nå bruker jeg right hand. Hvilket syntest du var best av de 2 da? Vel, egentlig er det et fett. Det du bruker til vanlig som gjør hva som er "best" for deg. Right hand har vel et lite pluss at det gjør opplevelsen mer realistisk (for det som er høyre hendt. Så jeg stemmer på right hand Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg brukte høyre i begynnelsen, men har tippet over til venstre, da jeg oppdaget at jeg faktiskt ble bedre (!) ved å bytte.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg brukte høyre i begynnelsen, men har tippet over til venstre, da jeg oppdaget at jeg faktiskt ble bedre (!) ved å bytte.. Hvordan bedre ble det da? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg fikk til å skyte mer headshots enn før med colt/ak feks.. Fikk følelsen av at skjermen og "field of Vision" ble større hvis du skjønner.. Så mer i skjermen samtidig, høres kanskje rart ut? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 jeg fikk til å skyte mer headshots enn før med colt/ak feks.. Fikk følelsen av at skjermen og "field of Vision" ble større hvis du skjønner.. Så mer i skjermen samtidig, høres kanskje rart ut? Nei, det høres ikke rart ut det. Som regel gjemmer fiendene seg på høyre side og da er det ofte du ikke ser dem med en gang. Må prøve spille med venstre jeg å, selv om i "real life" ville jeg brukt høyre så det er litt rart. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg fikk til å skyte mer headshots enn før med colt/ak feks.. Fikk følelsen av at skjermen og "field of Vision" ble større hvis du skjønner.. Så mer i skjermen samtidig, høres kanskje rart ut? Nei, det høres ikke rart ut det. Som regel gjemmer fiendene seg på høyre side og da er det ofte du ikke ser dem med en gang. Må prøve spille med venstre jeg å, selv om i "real life" ville jeg brukt høyre så det er litt rart. Ja, mann må bli vant med det, før det kan gi frukter.. Jeg ville bare teste i en times tid å se om det ble noen forskjell, noe som det ble.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg bruker venstre, fordi det er kult, og pros bruker det. Tror ikke det har så mye å si aim-messig - bare snakk om å venne seg til et bytte. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) jeg bruker høyre fordi det er det jeg alltid har brukt.. og jeg gidder ikke venne meg til no nytt nå Endret 12. juni 2004 av jin_X Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 bruker høyre, men føler jeg er mye bedre med AWP/AWM hvis jeg bruker venstrehendt Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 De som har vært med siden dag 1 (hei på dere forresten) vet at CS var opprinnelig kun tilgjengelig i 'links' modus. Han som lagde de første modellene var en 'lefty', det var dessuten kewlt når man så patronen bli spyttet ut av våpenet. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 De som har vært med siden dag 1 (hei på dere forresten) vet at CS var opprinnelig kun tilgjengelig i 'links' modus. Han som lagde de første modellene var en 'lefty', det var dessuten kewlt når man så patronen bli spyttet ut av våpenet. Stemmer det ja. Det var Gooseman tror jeg som var venstrehendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå