Gå til innhold

Venstre eller høyre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spillte fra 5.2 til 1.3 med left hand.

 

Nå bruker jeg right hand.

Hvilket syntest du var best av de 2 da?

Vel, egentlig er det et fett. Det du bruker til vanlig som gjør hva som er "best" for deg.

 

Right hand har vel et lite pluss at det gjør opplevelsen mer realistisk (for det som er høyre hendt. Så jeg stemmer på right hand

Lenke til kommentar
jeg fikk til å skyte mer headshots enn før med colt/ak feks.. Fikk følelsen av at skjermen og "field of Vision" ble større hvis du skjønner.. Så mer i skjermen samtidig, høres kanskje rart ut?

Nei, det høres ikke rart ut det. Som regel gjemmer fiendene seg på høyre side og da er det ofte du ikke ser dem med en gang. Må prøve spille med venstre jeg å, selv om i "real life" ville jeg brukt høyre så det er litt rart.

Lenke til kommentar
jeg fikk til å skyte mer headshots enn før med colt/ak feks.. Fikk følelsen av at skjermen og "field of Vision" ble større hvis du skjønner.. Så mer i skjermen samtidig, høres kanskje rart ut?

Nei, det høres ikke rart ut det. Som regel gjemmer fiendene seg på høyre side og da er det ofte du ikke ser dem med en gang. Må prøve spille med venstre jeg å, selv om i "real life" ville jeg brukt høyre så det er litt rart.

Ja, mann må bli vant med det, før det kan gi frukter.. Jeg ville bare teste i en times tid å se om det ble noen forskjell, noe som det ble.. :)

Lenke til kommentar
De som har vært med siden dag 1 (hei på dere forresten) vet at CS var opprinnelig kun tilgjengelig i 'links' modus. Han som lagde de første modellene var en 'lefty', det var dessuten kewlt når man så patronen bli spyttet ut av våpenet.

:thumbup: Stemmer det ja.

Det var Gooseman tror jeg som var venstrehendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...