nadezico Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vil bare si bra jobba, og det siste bildet var det fineste som de alle sier! Jeg tror han tok av fronten og alt når han lakka det for å få best mulig resultat Eg vet ikje så mye, men men. Jeg og har planer gåendes på, men må vente til jeg kommer hjem fra sommer jobb i Bergen Da kan jeg begynne, så imens kan jeg planlegge ^^ Lenke til kommentar
above Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har tenkt å ta å gjøre noe lignende med mitt chieftec big tower selv siden jeg er så lei den fargen som er på det og så bruker jeg ikke kabinettet for jeg har et mye større et. Men jeg vurderer å ta det chieftec kabinettet i bruk igjen hvis jeg skal modde det Så får jeg ha det andre kabinettet mitt til server kabinett! Men til dette så har jeg noen spørsmål som jeg håper du kunne ha svart meg på!? - Hvordan fikk du lagd det på døren? Er det kjøpt noen sted og som du klistret på eller hva? - Når du lakkerte kabinettet, tok du da av hele fronten, selve taket på kabinettet eller bare lakkerte du det uten å ta hele fronten og selve taket på kabinetet av? - Hvor mange bokser lakk trengte du av de forskjellige fargene? - Pusset du først over med et spesielt pussepapir? Tusen takk for hjelpen på forhånd Mvh Ostebu Ingen som kan svare på spørsmålet mitt eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå