Gå til innhold

Lakkert Chieftec - Tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ikke bruk Biltema lakk, synes den sugde. Jeg har kjøpt inn et par kanner med Quick lakk, men får ikke lakka så mye, det er det som er ulempen ved å bo i et tettbebygd område :(

Enig der, prøvde å lakkere det sorte med Biltema-lakk først, det gikk til hælvete.

Så mer ut som om jeg hadde prøvd å lage et pantermønster enn en dekkende lakkering, og den flassa VELDIG lett av!

Lenke til kommentar
Er ikke ofte jeg nevner chieftec og superlativer i samme setning, men nå er jeg nødt... Chieftecen din ble rett og slett lekker!!!

Du nevnte ikke chieftec og superlativer i samme setning :p Lekker er ikke superlativ, men positiv. (Pirkepirke) Superlativ er siste formen av gradbøyde verb, f. eks. lekrest, best, penest, styggest, dummest, mest idiotisk osv.

On-topic: Nydelig mod! Skal lakkere mitt aopen h600b når jeg får det, tror jeg iallefall. Men vet ikke hvilken farge.

Herr Brun

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
hvilken lakk brukte du?

Vertfall ikke europris-lakk... :p

hva er galt med den a?

tydlig at du ikke veit hva du snakker om.

jeg lakka mitt kabinett med to strøk. fy fa* og det glinsa bra til å være to strøk.

ser får meg et lag med klar lakk oppå der ja..

Lenke til kommentar
hvilken lakk brukte du?

Vertfall ikke europris-lakk... :p

hva er galt med den a?

tydlig at du ikke veit hva du snakker om.

jeg lakka mitt kabinett med to strøk. fy fa* og det glinsa bra til å være to strøk.

ser får meg et lag med klar lakk oppå der ja..

Jeg sa ikke at det var noe galt med europris-lakk, jeg sa bare at det han har brukt der vertfall ikke er europris lakk...

Lenke til kommentar
sinnsykt fett!

(et tips: chrome lakken til biltema blir fet om man sprayer på så den begynner å renne for så å tørke fra en side til en annen, sånn at man får "spor" i lakken... da blir fargen mørrk grå)... omtrent som dette bildet:

http://serqevx.com/test/bildeupload/bilder...kon%20d%f8r.jpg

Er det crome lakken som er på utsiden av ditt kabinett??

PS: ikke lenge siden en kompis avmeg sendte et brekkjærn igjenom samme HK som du har :p

Lenke til kommentar

Det der ble helt sinnsykt fett!!!! :love::love: Har ikke sett tøffere chieftech kabinett noen gang! Kansje jeg skal lakkere mitt chieftech kabinett i sommer når jeg ikke har noe å gjøre på :D

Det ble rett og slett nydelig!!!! :love:

Mvh

Ostebu :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å ta å gjøre noe lignende med mitt chieftec big tower selv siden jeg er så lei den fargen som er på det og så bruker jeg ikke kabinettet for jeg har et mye større et. Men jeg vurderer å ta det chieftec kabinettet i bruk igjen hvis jeg skal modde det :dribble::thumbup: Så får jeg ha det andre kabinettet mitt til server kabinett!

Men til dette så har jeg noen spørsmål som jeg håper du kunne ha svart meg på!?

- Hvordan fikk du lagd det på døren? Er det kjøpt noen sted og som du klistret på eller hva?

- Når du lakkerte kabinettet, tok du da av hele fronten, selve taket på kabinettet eller bare lakkerte du det uten å ta hele fronten og selve taket på kabinetet av?

- Hvor mange bokser lakk trengte du av de forskjellige fargene?

- Pusset du først over med et spesielt pussepapir?

Tusen takk for hjelpen på forhånd :thumbup:

Mvh

Ostebu :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...