Gå til innhold

Lakkert Chieftec - Tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Har nettopp lakkert ferdig det meste av et Chieftec Dragon Bigtower for min bror som nylig ble konfirmert.

Hva synes dere?

(BTW: kameraet er litt uenig med meg om fargene, se for deg ferrarirødt)

ev1.jpg

ev2.jpg

ev3.jpg

ev4.jpg

ev5.jpg

ev6.jpg

ev7.jpg

Hardwaren er ikke kommet enda, og bra er det for som dere kansje ser er jeg ikke helt ferdig med PSU'en :roll:

edit: faen så bra det kameraet var til å se støv da :p *tørke tørke*

edit2: kansje litt vel mye med 4MB bilder.. resizet

Endret av xthal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennomført.. men jeg personlig likte ikke fargen, liker ikke Ferrari -rødt heller...

sikkert blitzen som gjør at det blir mer orange enn rødt..

selv skal jeg muligens få mitt mega-tower (etter at jeg får lekt med det) lakket i mørke blå perlemarmor.. tror det kan bli stil.. skal selvfølgelig få tatt bilder av det en gang til høsten (etter at jeg får lagt inn vannkjøling)

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke helt fornøyd med skjermen selv, ble for lite kontraster på den.. får se hva jeg gidder å finne på :p

Fikk pakka sammen PSU'en i dag og alt virker :w00t:

Venter bare på en pakke fra komplett med nytt hovedkort CPU og en gig ram :green:

Lenke til kommentar

pent, såg nesten ut som du hadde gjort det motsatte som meg :p har lakkert mitt orange innvendig og har svart utvendig :p det orange skal bort da, blir nok marine blått inni :) blå/sølv utvendig tenker jeg.

Seff kommer det bilder, kommer til og med worklogg :p

Men siden jeg har kortsluttet litt har jeg ikke mere enn 256drr ram, og ikke noe lydkort enda :p Kommer nok til og prioritere det i første rekke :p

On topic igjen: hva var den orginale fargen utvendig?

har du orginale HDD og power led? om du har det bør du skifte de til rød og orange :) hadde det en stund, det er pent!

Edit: om du vil at kameraet til skal gi den rette fargen kan du jo ta det med ut, da kan du ta et bilde uten blitz :)

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
pent, såg nesten ut som du hadde gjort det motsatte som meg :p har lakkert mitt orange innvendig og har svart utvendig :p det orange skal bort da, blir nok marine blått inni :) blå/sølv utvendig tenker jeg.

Seff kommer det bilder, kommer til og med worklogg :p

Men siden jeg har kortsluttet litt har jeg ikke mere enn 256drr ram, og ikke noe lydkort enda :p Kommer nok til og prioritere det i første rekke :p

On topic igjen: hva var den orginale fargen utvendig?

har du orginale HDD og power led? om du har det bør du skifte de til rød og orange  :) hadde det en stund, det er pent!

Edit: om du vil at kameraet til skal gi den rette fargen kan du jo ta det med ut, da kan du ta et bilde uten blitz :)

Power og HD led er RØDE, såklart :D

Skal bytte ut leds i skjerm, cd-brenner og floppy også.. må bare få tid til det :roll:

Skal se om jeg får lagt ut noen nye bilder snart, må bare lade kameraet først!

edit: nytt bilde

ev8.jpg

Endret av xthal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...