eLectr0shade Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei, i dag begynte filmavspilling å monge oss meg. Når jeg har spilt av hvilken som helst type film i ca 10 min blir hele filmskjermen grønn (kun der filmen vises). Uansett om jeg lukker filmavspilleren og åpner samme eller et annet klipp er det fortsatt helt grønt der filmen egentlig skal være. Musikken hører jeg. Det eneste jeg kan gjøre for å få det normalt igjen er å ta en reboot. Vet dere hva problemet kan være? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Heisan og velkommen til forumet Problemet du har beskrevet her er ikke et hardwareproblem, så posten hører ikke hjemme i annet om hardware. Flytter den for deg denne gangen, men etter hvert kommer trådene dine til å bli stengt. Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sikkert noe med kodek-en(e) du bruker/mangler. Lenke til kommentar
eLectr0shade Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Har installert/unistallert utallige codecpakker/codecer nå men akuratt det samme skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå