Gå til innhold

Darkart

Anbefalte innlegg

Så det var en tråd med PS-manipulasjoner av biler/bilstyling, og tenkte at jeg kanskje kunne lage en for såkalt Darkart/DeathGFX.

Her er to bilder av dama mi, etter en liten runde i Photoshop. Har brukt layers og blending modes til å fucke dem opp. Bruker ikke filters...får det til.

Mine tanker om PS filters: hele ideen med å bruke dem er at man ikke skal se at man har brukt dem...omtrent som sminke :)

Send in the Clowns

send_in_the_clowns.jpg

Issue#6

issue6.jpg

Vad tycks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun så jo temmelig søt ut nå da :p

Men et flott arbeide, skulle likt å sett originalen though.

Så litt kritikk (veldig subjektiv).

Synes munnen på det øverste ble litt stor, samt at du har brukt litt mue burn(?) rundt munnen. Ville også sett bedre ut om man så litt av øyeeplet på venstre øye, gjerne med litt guff på eller noe.

Tennene ble jo riktig så flotte da :)

Det nederste likte jeg, mørkt og uggent. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er closeups/makrobilder av asfalt, sprekker i murvegger etc. Tekstures kalles det vel kanskje, ihvertfall i darkart-verden.

En liten kjapp tutorial:

- Ta et bilde av trynet til noen

- Ta et bilde av en sprekk i asfalten e.l.

- Åpne trynebildet i PS

- Åpne asfalten i PS

- Dra asfalten over i trynebildet

- Lek med blending-modes på asfaltbildet.

- Lek med kontraster, hue/sat etc.

- Lek med layers, blending modes, masker etc.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

WÆÆÆÆÆÆH!!!! Ekstremt bra laget, men fysjameg! Nei, huff... Og jeg som syntes at "The Shining" var skummel... ;)

Edit: Egentlig var vel ikke filmen så særlig skummel den andre gangen man så den, men boka er det ingenting som slår... Stephen King er og blir dyktig... (Litt off-topic, kanskje, men uansett...)

Endret av karlpeder
Lenke til kommentar
Vi som bor på bygda har ikke tilgang til slike fancy ting som asfalt..

Ta bilde av litt kuavføring eller et punktert traktorhjul, tror det duger... poenget med slike bilder er å få en person til å se så jævlig ut som mulig. Personlig liker jeg ikke sånne bilder, har aldri gjort det...

Tilbake til topic: "Fine" bilder det der... Noen av dem så ikke så realistiske ut som de burde ha gjort men jeg lukket vinduet så fort at det blir vanskelig å bedømme.

Du kan bruke dine bilder til å lage sånne små flash animationer som skremmer vettet av folk... eksempel... stirr på en svart prikk i 13 sekunder så vips spretter et av bildene opp med et høyt skrik i dårlig mikrofon... Men så er det kanskje også litt kjipt å bli saksøkt for å ha skremt livet av en hjertesvak gammel dame som var ute etter underholdning på nettet...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...