Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er på utkikk etter et bra program som kan sette sammen masse videoklipp til et langt, for formatene .avi (DivX og AviD), .mov og .wmv. Vil helst ha freeware selvsagt, men annet må vel godtas også hvis det ikke finnes free. Skal ikke brukes til noe proffe greier Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Du skal vel ha en slik joiner. Ta en kikk på: http://www.boilsoft.com/avi-mpeg-rm-joiner.html Endret 12. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ser sånn ut ja. Har du kanskje et som funker for .mov også? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hmm, bare søk på wmv + mov joiner eller lignende. Så kan du evt. joine en .wmv og .mov fil sammen til en wmv fil, og legge inn i det andre programmet, om du skjønner. Skjønner du? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Joda, men grunnen til at jeg spurte her er pga jeg har fra tidligere dårlige erfaringer med å søke etter akkurat bildebehandlere og videoredigere på nett. Finner bare dritt som regel. Så jeg venter heller litt til og ser om noen kan anbefale noe Edit: Oi. Okay da, jeg tok et søk på det du sa og fant et fint lite freewareprogram kalt 123 Audio Video Merger. Fungerer helt knirkefritt ser det ut som. takker Endret 12. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Okay, nei, det viste seg at det ikke stemte helt. Dette programmet greide å lage en fil som hadde filstørrelse tilsvarende alle de småklippene sammenlagt, men hvis du prøvde å se på filmen så var det kun det første klippet som lå der. Dette var med .mov-filene Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hmm, tar en kikk på det i morra. Er stuptrøtt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 det finnes ikke gratis .mov-joinere Lenke til kommentar
Legion Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) eo video kanskje? http://www.eo-video.com/ ikke verdens beste app (merkes fort) og er en smule fikklete å bruke, men tror det skal fungere. kvir meg hver gang jeg nevner denne applikasjonen, så du er herved advart. ...det kan i det minste konvertere .mov til et annet format, slik at du kan fortsette derfra Edit: skriveleifs Endret 15. juni 2004 av Legion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå