Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

meninger om telenor

Anbefalte innlegg

Jøss, hørtes rart ut. Fikk du den til slutt eller endte det med at dere måtte betale for den? Fiksa de det du var missfornøyd med da eller sendte de bare avgårde ett trådløst nett og regna med at det løste alt..?

1 GB sperra dem hadde/har er no dritt, det jeg mente med at de lurer uvitende inn til en "billig og bra" avtale. Er jo en søppel avtale å ikke kunne laste ned mer enn 1Gb i mnd før det blir isdn speed, er jo egentlig bare ett hyl om at de ikke har kapasitet til å gi alle full speed og vil tyne mer penger ut fra de som trenger det.

men stabiliteten og kundeservicen dems er bra, og de har vel fjerna nedlastnings sperrene nå?`

Endret av Dingy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det med IP'n er litt små plagsomt, de har vel satt lease time på maks 10-11 dager eller noe da regner jeg med... men med routeren min på 24/7 så beholdt jeg samme ip over lengre tid enn 11 dager... men jeg brukte stort sett dyndns adresse så jeg tenkte egentlig sjelden på hvilke ip jg egentlig fikk...

Er ikke det å få ny IP-adresse som er mest plagsomt, men at jeg f. eks. mister tilkoblingen til IRC-tjeneren.

de kobler deg ut for å tvinge på deg en ny IP? Bruker du no router av noe slag eller har du pc'en direkte inn i adsl modemet og kobler til med Ppoe protokollen?

Lenke til kommentar

Telenor sine linjer er dønn stabile og kundeservicen er ganske bra (veldig glad i den online chatten...får svar på det man lurer på etter 2 min ;)). Har ikke prøvd å sitte i telefonkø for å få hjelp endå, håper eg slipper det. Og at de nå oppgraderer linjene sine gjør at prisen ikke er så veldig stiv lenger også! Flott telenoer! :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg har hatt telenor i snart ett år.

er ikke så veldig fornøyd att det gjør noe.

jeg måtte ringe å bestille TRE ganger før de sendte pakken. og når jeg først fikk pakken så var det noe feil med modemet og måtte sende det tilbake og få ett nytt ett.

fikk det 2-3 måneder etter at jeg bestillte.

og en ting til.. de bruker så lang tid på å oppgradere linja si.

hvis jeg ringer inn og spør om de kan oppgradere linja mi fortere koster det penger??

men ellers fornøyd. stabil linje

Lenke til kommentar
de kobler deg ut for å tvinge på deg en ny IP? Bruker du no router av noe slag eller har du pc'en direkte inn i adsl modemet og kobler til med Ppoe protokollen?

Har en SMC Barricade 7004-et-eller-annet ruter. Tror ikke de kobler meg ut for å gi meg ny IP. Men tror jeg blir koblet av fordi jeg får ny IP.

Lenke til kommentar
Jøss, hørtes rart ut. Fikk du den til slutt eller endte det med at dere måtte betale for den?

Endte med at jeg måtte betale.

Fiksa de det du var missfornøyd med da eller sendte de bare avgårde ett trådløst nett og regna med at det løste alt..?

De fiksa det på en måte mange måneder ettepå... Nedlastningssperra er jo borte nå :p

Edit: Har quotinga blitt annerledes? Hvordan gjør man det nå?

Edit v2.0: Må skive det manuelt jo :thumbdown:

Endret av Same-
Lenke til kommentar

Har en SMC Barricade 7004-et-eller-annet ruter. Tror ikke de kobler meg ut for å gi meg ny IP. Men tror jeg blir koblet av fordi jeg får ny IP.

skal jo egentlig ikke skje før man ber om ny ip, har man fått en IP skal man jo ha den helt til man selv ber om ny og da bestemmer lease tiden om du får samme ip som tidligere eller om du får ny... men har man først fått en er den "din" så lenge man er koblet til... Er nok heller routeren din som har automatisk "renew" time eller noko slikt...? Det skjer ihvertfall ikke hos meg som jeg har merket..

Lenke til kommentar

Same -

Da skjønner jeg at du er heller frustrert med dem, er dårlig av dem å si en ting og gjøre noe annet. Var sånn med mobilen min i USA (lang story), det viktigste er å alltid få navnet til den man prater med, ting har det med å ordne seg lettere da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...