OscarWoHA Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Tråd fra battlefield.no-forumet Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hadde vært mye morsomere hvis denne "Ostebu" faktisk hadde gjort det, og ikke tatt bildet fra et annet sted... Men jeg får helt vondt når jeg ser den prosessoren/socketen. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 HAHAHAHA!! Jeg fatter ikke at det går ann! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Fjerde gangen på forumet denne uken ... ...tror jeg begynner å gå litt lei av den Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Den saken kommer aldri til å dø! Det er faktisk fake alt sammen... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Er det? Hvor kommer de egentlige bildene fra? Er jo bare teit om Ostebu har diktet opp en historie. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det? Hvor kommer de egentlige bildene fra? Er jo bare teit om Ostebu har diktet opp en historie. Har du ikke fått med deg at OSTEBU spammer bf-forumet med pranks? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 CobraM ofte lurt å lese hele tråden Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg copy paster deg jeg skrev på battlefield forumet: heheh, jeg ler. Ikke av spøken ,men av dere. Dere er de mest lettlurte og minst pc kyndige folka jeg har sett på et data relatert forum noen gang (ikke at jeg vet så mye, men denne spøken var litt for obious) For det første, disse bildene har blitt postet over store deler av internett før. For det andre så burde dere skjønt at det var tull etter måten han skrev på. Og sist men ikke minst for de som lo godt av at kjølepastaen ble plassert på pinnene og på selve socketen har driti på draget. Ved kompressor kjøling (vapochill, mach2 osv) så må man bruke ikke strøm ledene pasta (pasta med bla sølv i) på selve socketen for å ungå kondens. Så det så. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Mhm den har vært oppe her før, han man fase kjøling SKAL man ha kjølepasta i socket for å forhindre kondens (som fører til kortslutting). jaja, gjentok vel bare det Det Dvergiske Kaffebord sa... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 FYY fann.. what a n00b.. LMFAO Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 FYY fann.. what a n00b.. LMFAO Leser folk poster i tråden? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 FYY fann.. what a n00b.. LMFAO Leser folk poster i tråden? har ikke giddet står det nå spez der da ? hvis du mened den bf forume så Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kort sagt så står det i denne tråden: Bildene er bare kødd! Les tråden skikkelig så fatter du mer av saken Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kort sagt så står det i denne tråden: Bildene er bare kødd! Les tråden skikkelig så fatter du mer av saken ah ok lol Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det kalles EID. Da er du virkelig n00b asså Lenke til kommentar
v0id Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Djeez. Idioten har jo tatt bildene helt ut av sammenheng. Det som vises på bildet er ikke kjølepasta, men pasta for å hindre kondens. Det brukes i sammenheng med Gasskjølings-systemer, der temperaturen er mange minusgrader. Pastaen er der for å hindre at prosessoren blir drept av kondens. Det andre bildet av ATX-kontakten har jeg også sett ett sted, men i en helt annen sammenheng. Endret 21. juni 2004 av v0id Lenke til kommentar
Kong Tåfis Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 For å si det sånn, skulle tro man trengte mer IQ for å åpne ei pc-kasse enn for å vite hvor kjølepastaen skal være. Men dette beviser at jeg tar feil. LOL! og synd på den som gjorde vrak av pcen sin... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 LES DENNE TRÅDEN FOR FAEN!! JEES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå