kaisalaisa Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har problemer med mitt nye Gainward gf3 Ti200 kort. Det som skjer er at et 3Dspill som feks. MOHAA etter å ha kjørt i et par sekunder, går i en infinite loop. Har prøvd å sette AGP til 1x vha. powerstrip, men uten hell. Maskinen min er en IBM Aptiva 450Mhz. Har også vært inne på IBM sine forum hvor andre som meg har hatt samme problemet, men det også uten resultat. Har noen et par gode forslag til en lettere frustrert person? Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Biosen er sikkert låst på et eller Forp#*%¤ hvis fra ibm sin side hadde en kamerat som hadde lignende maskin han ble så lei at maskin ble airborne ut fra fjerde etasje døde på fortau utenfor Lenke til kommentar
kaisalaisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Ingen som har noe bedre forslag enn å dumpe driten? Kan selvfølgelig kjøpe nytt motherboard og hele sulamitten, men spørs om jeg gidder å styre mer nå. Hvis det er noen som vil hjelpe meg bør de si ifra snart. Takkkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå