Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Aller først, for å gjøre det forståelig for alle: POJP = Piece Of Junk Productions. Vel, vi i POJP (les definisjon ovenfor) har begynt å lage en humorserie som vi kaller POJP TV. POJP TV er den nye serien som skal omhandle aktuelle saker, parodier på personer, hvordan noe gjøres i media o.l. Vi harsellerer med nyhetene, fotballspillere, kjendiser og andre PR-kåte personer. Vi har så langt laget to episoder, og vil gjerne ha respons om dette er noe vi kan fortsette med, eller om dette er latterlig dårlig. PS: Anbefales å se i skjematisk rekkefølge, for dere blir kjent med personer o.l. etter hvert. Disse episodene er morsommere for dere som liker fotball (I guess). POJP TV - episode 1: Tittel: POJP TV Lengde: 4:15 Sjanger: Humor Prod. år: 2004 Se her! POJP TV - episode 2: Tittel: POJP TV Lengde: 5:05 Sjanger: Humor Prod. år: 2004 Se her! Noen synspunkter? Lenke til kommentar
comrad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg ikke dette er mer en et drit dårlig forsøk på å lage valen tv. Og å kalle det humor er vel å ta LITT hardt i ? Jeg har sett begge episodene og jeg dro ikke på smilebåndet en eneste gang. Synes det ble alt for kjedelig. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er litt lettlaget video synes jeg. Nyhetsredaktøren for eksempel er litt stusselig som sitter ved et spisebord... Har dere prøvd noe bluescreen greier med dette? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg ble lei meg når jeg så på... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hva med et litt gjennomtenkt manus? Det virket som dere bare sa ting for å si noe. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dere prøver for hardt å være morsomme, og det kan skjære seg. Lag ett manus med gode poenger, god dialog, morsomme karakterer og gode idéer, så er dere langt på vei. Og øv gjerne litt på parodiene... parodierer dere en person, så holder det ikke å etterligne dialekten. Se flere opptak av de "ekte" personene, og prøv å etterligne væremåte, språkbruk, kroppsspråk, stemme, utseende og så lignende. Har selv laget mye dårlig med en kameraet gjennom tidene, og har lært mye av det. Så dere skal ha skryt for at dere prøver... det er jo eneste måten å bli gode på. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hehe, skulle bare sett alt drittet jeg har på Hi-8 kassetter! Takk for at jeg aldri har lagt dét ut! Hehe.. Men det er flott at POJP er aktive, så få vi noen nye filmer her på forumet å kritisere fra tid til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå