kristoffer1989 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Hei har lyst tilå gå til inkjøp av ny telefon nå...har en m55 og begynner å gå lei av den. her er lista over d jeg vil ha: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:nei -Spill:ja det er viktig! Form: -Klapp, helst klapp men kan vurdere såkalte "VANLIGE" også -Vekt: viktig! den må ikke være så veldig klumpete. -Antenne: nesten det samme hvordan den er men den må bare se ut. Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor ikke noe mindre en t630. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 2500 og 3500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: tror ikke jeg vil ha nokia, men jeg har tittet en del på SE Samsung og LG men er åpen for alle merker. -Kamera: Ja -Videokamera: gjerne men trenger det egentlig ikke, vil vurdere telefoner både med og uten. -Symbian: nei -triband:ja -Infrarød port:ja -Bluetooth:ja, denne er veldig viktig! -Minne: trenger minne for kansje 100 bilder og litt java programmer+ ringetoner.-Minnekort?:hvis mulig innen prisklasse -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: nei -Radio:kansje men innen en viss prisklasse.' håper på hjelp for har lyst på nå telefon nå og den må forresten også være rask det er ikke den m55-en jeg har Endret 12. juni 2004 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sharp GX30 må jo være en telefon som kan passe deg. Er klapp også. Du kan kikke nærmere på den på gsmarena Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sharp GX30 må jo være en telefon som kan passe deg. Er klapp også. Du kan kikke nærmere på den på gsmarena Og den får han ikke tak i her i Norge. Hvis du vil ha klapp telefon med bluetooth så har du jo Panasonic X70. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sharp GX30 må jo være en telefon som kan passe deg. Er klapp også. Du kan kikke nærmere på den på gsmarena Og den får han ikke tak i her i Norge. Hvis du vil ha klapp telefon med bluetooth så har du jo Panasonic X70. Og Motorola V600! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jau. Glemte visst den. Er ikke helt oppdatert for tiden. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 z600? har ikke videoopptak, men har kamera! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Av klapptelefoner vil jeg anbefale Motorola v600 og Panasonic x70, SonyEricsson z600 faller "igjennom" pga. mangel på visse krav og lite minne. Av "vanlige" mobiler kan jeg anbefale de nye "low end" siemensene som vil oppfylle mange av dine krav (de nye i "65-serien", som fks. M65) Totalt sett blir nok m65 ideel, godt kamera og mye minne til en relativt lav pris. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Remerser: Bare så det er sagt så har ikke Siemens M65 bluetooth altså, ellers så er det nok et godt alternativ for "kristoffer1989". Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 må bare si takk for alle forslag og tips. har virkelig fått noe ut av å registrere meg her. har virkelig falt for den v600 selv om jeg hadde et forferdelig intrykk av motorola fra før. send fortsatt in forslag folkens(får ikke kjøpt noen før 12 juli....[lønningsdag]) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg synes s65 passer til deg! koster rundt 3500kr. uten abn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå