grdgrfhtjtdfghds Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 jeg lurte på om det er mulig å koble to sawitcher sammen. jeg skal ha lan og har bare 2 8 ports switcher. skal være 14 styker. Hvis det er mulig hva må jeg koble de sammen med MVH MArtin Maursund Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 legg en tp-kabel mellom uplink porten på den ene swithen og en vanlig port på den andre... Lenke til kommentar
jornt Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Mange switcher og HUB'er har en "uplink" port. Koble en helt vanlig TP-kabel mellom en vilkårlig port på den ene switchen og til uplink-porten på den andre. Eventuelt kan du koble en krysset TP-kabel mellom switchene om ingen av de har uplink-port. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Med vanlig 4pars TP ledning kobler du den ene enden i uplink å den andre i en vanlig port... vist du har twista kan du ha begge i vanlig port.... tror jeg ivertfall:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå