bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) jeg har nf7 (helt nytt) med xp 2500+ og 256mb corsair ram. når jeg prøver å starte den opp vil den ikke gå,men jeg kan holde på knappen inne og da går viftene sakte, men den vil fortsatt ikke starte opp. har prøvd 3 forskjellige skjermkort, derfor har jeg ikke skrevet opp det noen tipsom hva som kan være galt? har ikke koblet til noe annet enn tastaur (ingen hdd, cdrom osv.) Endret 12. juni 2004 av bjorn432 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har du 2 rambrikker prøv å starte med en først, for deretter å sette i den andre. Det virket på mitt gamle Abit KR7A. Dersom ikke har jeg ikke noe løsning. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 NF7 korta oppfører seg sånn når powersupply er for svak . ... Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 NF7 korta oppfører seg sånn når powersupply er for svak . ... har prøvd en annen psu som det har funka på før, men fortsatt samme resultat Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hadde samme problemet selv, da var feilen at jumperen stod på de to øverste pinnene når den skulle stå på de to nederste.. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Hadde samme problemet selv, da var feilen at jumperen stod på de to øverste pinnene når den skulle stå på de to nederste.. hvilke jumpere? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hadde samme problemet selv, da var feilen at jumperen stod på de to øverste pinnene når den skulle stå på de to nederste.. hvilke jumpere? Jumperen ved siden av batteriet.. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Hadde samme problemet selv, da var feilen at jumperen stod på de to øverste pinnene når den skulle stå på de to nederste.. hvilke jumpere? Jumperen ved siden av batteriet.. den står riktig Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Som en annen sa, prøv med en annen Psu. Jeg har samme kortet, det startet noen ganger med en 250w power, men plutselig nektet det. 350w power gjorde mitt nf7 mye mer fornøyd Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 har prøvd 2 psu'er, men ingen av dem virker og den ene har kjørt nf7-s kortet mitt før Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har du kobla til ATX12V-kontakten?? Kan være den som gjør det. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Har du kobla til ATX12V-kontakten?? Kan være den som gjør det. Ja, den er tilkoblet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skrudd skruene for hardt fast på hovedkortet? Det gjorde jeg en gang med samme kortet... Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Skrudd skruene for hardt fast på hovedkortet? Det gjorde jeg en gang med samme kortet... Kortet ligger på en antistatisk matte. Det er heller ikke feilkilden, fordi Asus kortet startet helt fint på den. Jeg har også prøvd uten den, men samme resultat Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Skrudd skruene for hardt fast på hovedkortet? Det gjorde jeg en gang med samme kortet... Kortet ligger på en antistatisk matte. Det er heller ikke feilkilden, fordi Asus kortet startet helt fint på den. Jeg har også prøvd uten den, men samme resultat Fjern den øyeblikkekig fra matta! De leder strøm, og kan derfor kortslutte kortet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Skrudd skruene for hardt fast på hovedkortet? Det gjorde jeg en gang med samme kortet... Kortet ligger på en antistatisk matte. Det er heller ikke feilkilden, fordi Asus kortet startet helt fint på den. Jeg har også prøvd uten den, men samme resultat De posene er bare antistatisk på innsiden, dessuten tror jeg de leder strøm (ikke helt sikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå