Gå til innhold

Shuttle pc til spilling


Anbefalte innlegg

Ifølge denne artikkelen så har SB75G2 det mesh coveret som standard. Noen med denne modellen som kan bekrefte det?

 

Fannt også ut at jeg kan ha fire PATA enheter så jeg trenger ikke SATA brenner.

Googler man så lærer man. Litt for utolmodig i det siste... :blush:

 

wh1te: Trenger ikke absolutt P4 men jeg liker utseende til 75G2 boksen og den skal stå synlig i stua. Dessuten så vil jeg nok ikke merke den helt store forskjellen på P4 og AMD 64.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et P4 system nå og er kjempefornøyd med det. Lurer litt på om jeg skal ta P4 så jeg slipper valget mellom 754 > 939 og heller kjøpe 939 om 1 år eller noe slikt. Slipper også at ikke alle minnemoduler passer til det og det hovedkortet ;)

 

Eneste minuset med P4 shuttle boksene er at ingen såvidt jeg vet har silentX PSU. Jeg har sett på shuttle.com at det finnes, men litt usikker på om det er tilgjengelig i Norge!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alle tester jeg har funnet på nettet sier at mesh case cover følger med, men Komplett påstår at jeg må bestille dette i tillegg... Forvirra! :ermm:

Ut i fra bildet følger mesh case coveret med komplett's SB75G2. Synes det ville vært rart om de hadde skrudd det av og byttet det med standard for så å selge maskinen.

Lenke til kommentar
Jeg skal også kjøpe shuttle, men en AMD64 med SilentX PSU'en og forbedret I.C.E kjøling!

jeg har SN85G4.

Kjører Athlon64 3200+

1x1024 MB TwinMos TWISTER

PowerColor Radeon 9800 Pro

Denne har ikke SilentX og i følge denne tabellen til Shuttle kan du heller ikke sette en SilentX(prod. nr PC40) inn i den.

Ei heller i shuttle sin "value"-modell for Amd64. - SK83G

Lenke til kommentar
Ut i fra bildet følger mesh case coveret med komplett's SB75G2. Synes det ville vært rart om de hadde skrudd det av og byttet det med standard for så å selge maskinen.

Syns det høres merkelig ut jeg også men komplett insisterer på at det ikke følger med så... Får bare bestille det i tillegg og se.

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe sb75g2, trenger du ikke det derre mesh greiene ekstra... Det følger med. Ihvertfall gjorde det det på min! Mitt oppsett er:

 

- Intel Pentium 3.0 Ghz 800 FSB

- 1024 Twinmos DDR ram pc3200

- Geforce FX 5600 Ultra

- 36 gb WDC Raptor 10000RPM

 

....absolutt og anbefale til gaming ihvertfall. Men for å si det sånn, du trenger ikke en shuttle hvis du ikke reiser på LAN / bootcamp hver helg. Et miditower duger fint da. Men shuttelen er jo stilig da, det skal den ha ;)

 

ang. "Shuttle Black Mesh Window Case Cover " saken, så skal det sies at jeg kjøpte min på Netshop, men tviler på at det er noen forskjell.

 

Gudd løkk! :D

Lenke til kommentar

Til Pollux: Hvem har den siste versjonen av SB75G? Hvis det virkelig følger med SilentX PSU i den nyeste versjonen blir det plutselig mye mer interessant iforhold til AMD64 shuttle'n..

 

Zerpent: Virker som Horvi har kjøpt Shuttle'n sin på netshop.no så hvorfor ikke bestille derfra? :p

 

Cybermantix :

Du har ikke V2 av SN85G4, derfor heller ikke SilentX PSU! Versjon 2 har dette!

Lenke til kommentar
Til Pollux: Hvem har den siste versjonen av SB75G? Hvis det virkelig følger med SilentX PSU i den nyeste versjonen blir det plutselig mye mer interessant iforhold til AMD64 shuttle'n..

Ikke lett å si hvem som faktisk har den oppdaterte versjonen av SB75G2, men det er en stund siden Shuttle startet å levere de med den nye SilentX PSUen. I teorien så skulle man tro alle webshoper har den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...