Gå til innhold

innkallelse til avhør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får bare ta den straffen du får, så får du saken ut av verden.

Nei. Nei Nei Nei. Uansett om han er skyldig eller ikke så er det ingen vits i å tenke slik. Ikke nødhvendig å få reduserte muligheter og reisehindringer i fremtiden bare på grunn av en uheldig episode på byn.

De fleste menneske har gjort noe dumt her i livet men det hjelper ingen at man legger seg flat og "tar straffen for å få saken ut av verden". Det er nettop en slik holdning som kan føre til at man får større problemer en hva man i utgangspunktet er skyld i.

Vi her på forumet er ikke i stand til å si om du er skyldig eller ikke, ei heller kan, eller vil vi, dømme deg. Det får andre ta seg av.

Men ikke tabb deg ut i møtet med rettsvesenet bare fordi du angrer på det du har gjort. Ikke tenk at det ordrer seg, for det gjør det ikke alltid. Ta kontakt med en advokat.

Lenke til kommentar

Vel...eg var på avhør som sagt og der fikk eg vite at eg hadde slått en 2 ganger og knust 2 tenner og spruket leppe og det hele. Men så sier de at vitne fortalte at eg også var klin edru og drev og lagde bråk. Det rare er at kompiser fortalte at eg av vaktene skal ha kommet bort til meg og bedt meg å ture derfra fordi eg vist var FOR full og hadde laget bråk. Så skal han ha skubbet meg og yppet seg. Eg skal da vist ha slengt han full i dritt og da skal han ha kastet seg over meg for å få meg i bakken noe eg ikke gjorde og da kom det en vakt til og hjulpet til. Mens de holdt på skal vakte slått meg i bena for å få meg i bakken og da smelte det og eg skal da ha slått. Dette trodde eg var det eg hadde blitt anmeldt for men de sier at det var en annen gjest som fikk gjennomgå. Dette kan eg som sagt ikke huske og det finnes flere vitner som har sett at vaktene slo. De så ingenting til noen andre. Kompisen min er myndig da pga hans stilling i militæret og skal nå vitne med en annen. Vi får se kordan det går men uansett....eg var for full og angrer men det betyr ikke at noen bare kan komme og yppe og slå på meg. Driter i kem det er.

Men men eg angrer som sagt for dette hadde neppe skjedd hvis eg ikke hadde drukket sprit. Død over spriten fra nå av. Kun øl heretter.

Hvis spriten gjør meg gal tenkt kordan eg blir med tequila. :S

Hadde ikke med advokat. Føler ikke eg trenger det.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Greit....det er meg. Anyways det viser seg at den kvelden på byn da eg kom hjem med ødlagt hånd og kropp var at eg som sagt havnet i slåsskamp med noen vakter. Eg er blitt anmeldt og nå må eg bort imorgen for å bli forhørt. Eg fortjener å få en smekk. Har lovet meg å aldri bli så full igjen.

og så kommer nok et bevis på hvor kort enkelte har kommet på evolusjons-stigen... synd men sant.... dette er et helt klart tegn på at du bør holde deg langt unna alkohol, og for din egen del så håper jeg du får den straffen du fortjener (altså... er du skyldig, fengsel here you come, er du "uskyldig", greit nok)

men 100% uskyldig kan du umulig være i denne saken, for det er jo helt klart at du har slått til noen... og det rimelig hardt (eller mange ganger) virker det som... Vold = teh taperaktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...