Minty123 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har nå brukt itunes til å lage diverse playlister osv, men finner ingen måte å exporte denne musikken inn på ipoden min, og cd'en med ipod program osv er ødelagt , får konfigurert ipoden, men ikke instalert medfølgende program osv, det jeg alså trenger er et program til å legge sanger inn på ipoden, som fungerer sammen med itunes, helst gratis Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Du trenger jo ikke å bruke iTunes. Her er det noen andre alternativer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm...når du legger inn iTunes or drivarane til iPod så skal den komme opp av seg sjølv i iTunes. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Siden du har mistet programvare-CDen laster du bare ned ny programvare her? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 thx empea og zeph og nkrystad.. nå fikk jeg svar på alle problemene å litt til.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 itunes kræsjer ipoden min så den nekter å kopiere sanger, for så å kræsje itunes og gjøre det umulig å fjerne ipoden på en "trygg" måte.. gud som jeg hater ipoden min.. Lenke til kommentar
supercub Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kva versjon av iTunes har du? Last ned nyaste uansett. Eg har ingen problem med slikt! Når eg koblar iPod'en tin PC, kjem den opp i iTunes. Då er det berre å dra filene over til iPod'en. Ang. at du ikkje får teken den ut på ein sikker måte. Nede til høgre kjem det eit ikon for "safley remove hardware". Der kan du Ejecte iPod'en Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har lenge slitt med div. problemer med maskinen min. Oppdatering til siste iPod og iTunes hjalp <3iPod<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå