Starcraft_RULES Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Lurer på om dere gidd å si hva dere synes om denne siden ? Det er våres første side, den er litt skjeiv men det skal fikses snart. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Greit oppsett, men kjedelige farger og horribel font(bytt til tahoma, verdana osv). Menyen var igrunn ganske kjedelig, men den gjør nytten. Fjern den stygge sorte bevel tingen på headeren. Og en siste ting; pass på typografien! Den er spekket med skrivefeil. Stå på Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ser ut som om du har glemt å lukke en tag eller no på det ene bildet. Var ikke kodingen litt rotete? Hvilket program har du brukt? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Vi brukte Dreamweaver... huf : hva bevel ting på header'en??? Endret 12. juni 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vi brukte Dreamweaver... huf : hva bevel ting på header'en??? Jeg mente den svarte rammen på dette bildet, altså headeren på siden deres. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 huf : få den vekk ... NEI, den er jeg ganske stolt av! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 huf : få den vekk ... NEI, den er jeg ganske stolt av! Ok, det var du/dere som spurte om kritikk til siden deres, så det var akkurat det dere fikk, min mening. Visst dere ikke vil ha kritikk/forslag, så må dere heller ikke opprette en sånn tråd. Det er greit for meg at du vil ha den der. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Noen som har lekt med "Blur" tool i photoshop på det bildet eller? Edit: skriveleif Endret 12. juni 2004 av smoothie Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Herregud mann, lær deg engelsk. Jeg orker rett og slett ikke lese mye på siden din før jeg fikk vondt i hodet. På "Claymore" så heter ikke en bie en "bie" på engelsk men "bee", du kunne iallefall luke ut skrivefeil i headere. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Anders81 : ja, skrivefeilene, skal vi luke ut, men uansett så er det Starcraft_rules som har skrevet det på claymore, siden... Så siden var bra altså?! Edit : dere har vel sett feilen, med at *main'en blir skjev, noen som vet hvorfor eller hvordan man kan rette på feilen??? Endret 12. juni 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Hmm, ganske tamt og kjedeli. Header stod ikke i stil med resten av siden. Fargene var veldig kjedelige og GRÅ, ellers...hmm...fonten er horribel...alt annet enn Times vil jeg nesten si, men som foreslått, Tahoma eller Verdana o.l?? ---- Poenget at siden ska vere så skeiv i IE? Ikke det at jeg er en fan av IE, men Endret 12. juni 2004 av OfficerJ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Tror ikke dette er normalt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Ingen CSS?!? Her må det gjøres radikale endringer i oppsettet. Lær deg/dere CSS og dropp tables (den setningen begynner å bli oppbrukt ) Coperight (...) DEN likte jeg Endret 12. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Loomy : ja, copyright er jo et self... Lære meg/oss CSS, hvorfor om jeg tør spørre... Det kan da ikke være så stor fordel?! (hvor kan jeg lære meg css?) Endret 13. juni 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Coperight er helt ubrukelig, ingen har det så vidt jeg vet, er egentlig ikke sikker på hva det faktisk er. Copyright derimot.. CSS er veldig viktig, og ikke spesielt vanskelig heller. www.w3schools.com Endret 13. juni 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå