Anette_ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det funka ikke i min IE.. Ressursen kan ikke vises Ressursen du ser etter, kan ikke åpnes av leseren. -------------------------------------------------------------------------------- Prøv følgende: Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling. Klikk Søk for å se etter informasjon på Internett. HTTP-feil 406 - Ikke godtatt Internet Explorer Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Høyreklikk --> lagre mål som Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Selv om asiatere er små tror jeg ikke det kunne gått.. jeg mener 28 stk? Hvis vi sier at en gjennomsnitlig asiater veier 65 kilo er det nesten 2 tonn! Hadde bilen klart det? Tvilsomt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Selv om asiatere er små tror jeg ikke det kunne gått.. jeg mener 28 stk? Hvis vi sier at en gjennomsnitlig asiater veier 65 kilo er det nesten 2 tonn! Hadde bilen klart det? Tvilsomt. ...Bilen flekket jo tross alt en annen bil på motorvegen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå