Eriond Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Satte meg ned for å se "The Vikings" i dag. Stor var overraskelsen da det viste seg at Kirk Douglas og Tony Curtis spradet rundt i området der jeg bor Plassen der vikingene bor er bare 5 minutter unna med båt, og jeg kan gå der til på under en time... Artig! God film også forresten. Fikk vite at min mor, som var tre år gammel da filmen ble spilt inn, hadde gitt blomster til Mr. Curtis ved en feiltakelse. Hun drev og plukket markblomster da han kom bort til henne, og hun ble så skremt at hun gav de til ham Betsefar var med og bygget kulisser også... Alt man ikke veit Endret 12. juni 2004 av Eriond Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Satt en kveld faktisk der eg kjedet meg grumsomt og det ikke var noe kult på tv... men men der kom eg over filmen og mens eg laget meg noe å spise så fulgte eg litt med i filmen og satt da og så hele filmen og likte den faktisk. Ikke ALT som er eldgammel er dårlig. Morsom film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå