scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Visst du holder deg på nesen, og blåser ALt du kan, så løsner det til slutt.. ( erfaring ) .. Nei du må selfølgelig ikke la lufta slippe ut av munnen eller nesen! Så nå at Holger allerede har sagt det Endret 19. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 putt en støvsuger inn i øret. eller mod en med et sugerør eller no og få så lite trykk som mulig og sug ut. dette har hjolpet meg. serlig når jeg var liten. men da hadde jeg en sånn mini ørestøvsuger ting da Herregud :!: Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Plumbo kanskje Neida, hvis det ikke går over om et par dager så kom deg til lege så gir de deg sikkert noe saltvann vil jeg tippe. Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Det begynner faktisk å bli langt bedre nå. Ved to anledninger i går fikk jeg tilbake hørselen 100% på det venstre øret. Var nesten en sinnssyk opplevelse. Presset litt frem og tilbake på øret da jeg merket dritten inni hadde begynt å reagere på det jeg gjorde. Svosj (!!) sa det, så hørte jeg plutselig ABSOLUTT ALT. Var gangske vilt. Har prøvd det ahpadt anbefalte meg to ganger nå, og skal fortsette med det til ørene mine ikke har et eneste fnugg av vox igjen. Fungerer som fjell. Og det er virkelig, veldig imponerende hvor godt man hører (sammenlignet med vanlig hørsel) etter man renser litt der inne. Alle har jo som kjent noe vox der inne som hemmer hørselen til en viss grad. Det er helt sykt når man fjerner denne voxsen og merker seg forskjellen den faktisk utgjør. Så et godt råd; vask ørene deres folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå