Gå til innhold

Hvem webbutikker har dere best erfaring med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øker andelen av analfabeter (utan å hinte til at nokon er det) eller er ungdommen i dag generelt dårlegare i norsk?

 

Eg er ikkje noko prakteksempel på gode skrivekunnskapar diverre, blander bokmål og nynorsk som du blandar mel og sukker i ei kake...men men.

 

Edit: Sorry for enda ein offtopic... :no:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Artig å se kommentarene på rettskrivning.... Jeg er nesten ferdig med en mastergrad på universitetet i Tromsø(5 år). På de fem årene har jeg sett flere godt utdannede mennesker(inkl. professorer) gjøre grove skrivefeil.

 

En foreleser jeg hadde i årsregnskap startet året med å si at han hadde dysleksi, så vi måtte forvente en del skrivefeil på tavla...Han er en av norges mest anerkjente økonomer. Jeg skulle gjerne ha sett en av dere "rettskrivere" ha satt han på plass :yes:

 

Forresten så har også Jens Stoltenberg dysleksi.(jeg har det ikke selv om det kan se slik ut til tider ;) )

Lenke til kommentar

jeg liker godt komplett.no det er jo det ledende.. men kjøper altid hos pc-shop.no de holder til der jeg bor så de er greie å handle hos er det noe feil så får du nytt

med en gang! og de er billige pc-shop.no sin web side er litt gammel nå de bruker html men de skulle bytte over til asp snart sa de

 

i love pc-shop :love:

Lenke til kommentar

Offtopic: Har noen i det hele tatt tenkt på at personen faktisk kan ha dysleksi? Tenke før dere skriver kanskje?

 

Ontopic:

 

komplett.no og mpx.no

 

Komplett er jo en klassiker med masse erfaring, bra service og hyggelige folk :)

 

Mpx leverer varene og gir superrask tilbakemelding har jeg erfart. Må nesten påstå at de lever opp til navnet sitt ^^

 

 

Edit: ironisk nok skriveleifer ^^

Endret av Madusius
Lenke til kommentar

Jeg vil si netshop.no. Det er den eneste nettbutikken jeg har handlet fra, og venter spent på varene. vil bare si at de svarer kjapt på alle mailene jeg sendte. Til og med den jeg sendte kvart på tolv, fikk jeg svar på klokken 12. :D

 

GO Netshop!! :D

 

Off topic:

 

Jeg er helt enig med dere bedrevitere, kan du være så snill å skrive hvilke\hvilken nettbutikk(er) har dere best erfaring med.

 

Og jeg synes vi burde lage en kamapnje\side som er i mot ord_deling og feil bruk av hvem. Jeg har fått inntrykk at det er bare på østlandet\drammen de bruker hvem om ting(hvertfall det jeg har hørt)

 

P.s jeg har vel litt "dyseleksi" noen ganger:P

Endret av Gedwyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...