bkvaloy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 MPXNetshop Komplett Edit: *host hark* bakdel=rompe mens ulempe=motsatte av fordel *host hark* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Stoler på disse Netshop.no komplett.no Stoler ikke i det hele tatt på disse... eh denne Netconnection.no Valget er ditt trådstarter, ser mange har gode er faringer med psdata, de kan jeg ikke si noe om da jeg ikke har handlet med de. Så ta ps data i betraktning. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det må være komplett, Utmerkete priser og service, samt retur:) Ingen ting og klage på der, samt rask levering! Lenke til kommentar
pett Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Det burde være et krav om å stå på en rettskrivingsprøve for å få poste topics her. Blir drittsur når jeg ser folk bruke hvem slik. Norsk er da faen ikke vanskelig. Håper du får stryk i norsk alle 3 årene på ungdommskolen (antar du går der), og må gå om sisteåret. Siden du har havnet etter alle du kjenner, driter du i videre utdannelse, og blir tømmerhogger og bor i skogen. Dermed slipper samfunnet å forholde seg til deg. Ontopic: Stoler på komplett. Jeg har bare hatt gode erfaringer med de. Har handlet der i 3-4 år. Men at jeg stoler på komplett betyr ikke at alle andre er dårlige. Mange andre som er bra, som jeg ikke *stoler på* på samme måten som komplett ang service osv. Kjøper gjerne ting som jeg antar jeg ikke kommer til å trenge service på noensinne hos andre, f. eks. kabinett, mus, tastatur etc. Endret 13. juni 2004 av pett Lenke til kommentar
alfern Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hold dere til topic da, gutter og jenter. Flere poster om rettskriving her nå, så stenger jeg posten. Er enig at det holder å si i fra en gang, og ikke dra det ut til en lang diskusjon. Da får man heller lage en tråd om rettskriving i en annen del av forumet. Men jeg mener det er rett å si ifra når personer her i forumet skriver konsekvent feil, uten på noen måte å mobbe eller henge ut vedkommende for det. On Topic: Jeg ser som regel på vareutvalget og pris på de varene jeg skal ha før jeg bestiller, og lar dette være avgjørende for hvilken webshop jeg velger. Likevel styrer jeg automatisk unna de webshoper jeg har hatt dårlig erfaring med tidligere. Som nevnt av andre er webshopguiden her på hw.no et godt startpunkt om du har handlet lite eller ingenting på nettet tidligere. En ting som jeg synes er litt overraskende, er den store populæriteten Netshop har fått den siste tiden. De fortjener vel sikkert det også. Jeg har iallefall bare gode erfaringer med dem selv. Navnebyttet fra Hardwarebutikken har vel utvilsomt hatt stor betydning for suksessen. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 De to nettbuttikkene jeg har handlet fra har jeg ikke noe annet en gode erfaringer med: www.komplett.no og www.multicom.no. Bestillte pc`ne mine derifra, rask levering og hyggelige folk å ha med å gjøre! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har god erfaring med: Itbutikken Komplett Databutikken PS Data Mikroplex Lenke til kommentar
UAM Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) MPXNetshop Komplett Edit: *host hark* bakdel=rompe mens ulempe=motsatte av fordel *host hark* Begge benevnelser er faktisk akseptert! Jeg tilbringer store deler av dagen på ulempen, så det vet jeg. Endret 13. juni 2004 av UAM Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Gjennom tidene har bestilt fra utall antall webbutikker, mange som nå er konkurs eller fusjonert med andre butikker osv... Men i store trekk har jeg handlet mye fra Itbutikken, Databutikken, Komplett, Pcutstyr,MPX, Microplex, PS Data, Mamoz osv Netshop har jeg ikke handlet fra men virker veldig bra Endret 13. juni 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 1. mpx.no 2. netshop.no 3. psdata.no -------------------------------------- techline.no er billige, men baklempen med dem er at det tar lang tid før det ligger på postkontoret. ( ( 125. databutikken.com 126. itbutikken.no Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg satte sammen denne pakken på7 forskjellige webshoper: Amd duron 1,6 DVD-spiller 40 gb ide hardisk 256 3200ddr M-atx hovedkort med innebygget VGA Stillegående cpu kjøler xp home norsk oem Midi eller micro kabinett med psu (250-350w) Enkelt trådløst tastatur/mus 17" lcd skjerm Jeg valgte de billigste alternativene hos alle webshopene!!!(sefølgelig med NOEN unntak hvor det går veldig utover kvalitet ) RESULTATER: Netshop: 6999 Komplett: 7089 Mpx: 7197 Psdata: 6941 Flexidata: 7194 Pcutsyr: 6974 Databutikken: 7046 Den BILLIGSTE butikken er som dere kan se psdata, men den butikken du DEFINITIVT får det beste for pengene er netshop . Det er jo sefølgelig ikke 100% å gå etter, men det gir jo en indikasjon på hvem som gir MEST for pengene Crazy_Viking Lenke til kommentar
above Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har best erfaring med flexi-data i bergen. Tror ikke det går ann å få en bedre webshop enn flexi-data. Helt utrolig butikk!!!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Psdata , Netshop og Komplett Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) elkjop.no, komplett, og microplex har jeg brukt.... ingenting å utsette på noen av dem... elkjop.no? Er det noe god butikk'a? Til trådstarter: Vil anbefalle at du ser i Webshopguiden hvis du lurer på hvilke webshopper som er populære. Der finner du også erfaringer. (Yeah Innlegg 400!) Endret 13. juni 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er enig at det holder å si i fra en gang, og ikke dra det ut til en lang diskusjon. Da får man heller lage en tråd om rettskriving i en annen del av forumet. Men jeg mener det er rett å si ifra når personer her i forumet skriver konsekvent feil, uten på noen måte å mobbe eller henge ut vedkommende for det. Off topic: Jo flere ganger han får høre det, jo bedre går det inn at DET HETER IKKE HVEM! Og grunnen til at psilocybe er en "bedre viter", er at han rett og slett VET BEDRE enn å skrive hvem. Så bra vet han. Men nå er jeg faktisk enig i t det holder med negative kommentarer. Det her er jo enkelt&greit en genial tråd for de som ikke har handlet i webshop før, eller de som har sett seg lei på en webshop og vil gå for en annen. Men det er vel sikkert derfor den er laget også da Men på den annen side: det ser ut til at det er gode erfaringer med omtrent alle webbutikker man finner registrert på Hardware.no + en del til, og da blir det ikke lettere å velge. Men derimot blir jeg tryggere på at jeg får god service uansett hvem jeg går til (selv om det sikkert ikke er fakta...) Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bra at noen har tatt til vett og lansert en aksjon mot hvem i feil bruk. Har irritert meg grenseløst mange ganger her på forumet. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bra at noen har tatt til vett og lansert en aksjon mot hvem i feil bruk. Har irritert meg grenseløst mange ganger her på forumet. Det er flere som reager på "hvem" skriveriene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg