Popobawa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har god erfaring med pcutstyr, komplett og mpx. Eneste ulempen med komplett er at man ikke kan betale med visa. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 netshop.no tidligere hwb.no komplett.no mpx.no (meget god service og rask levering) www.microplex.no (casemodding, kabinetter etc. meget seriøs aktør) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har egentlig bare gode erfaringer med de nettbutikkene jeg har prøvd, men jeg syns Netshop.no og Norwaydisc.no er suverent best på service. Ellers handler jeg gjerne hos Ps-data.no, Mpx.no og Komplett.no også. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Off topic: Din liksom bedre viter. Har du ikke noe bedre å gjøre? Min favoritt er netshop (tidligere:hwb). Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har erfaring men psdata, komplett, mpx, xd, itbutikken, databutikken osv osv... Ingen er direkte dårlig, men psdata og MPX er nok best. De har bedre nettløsninger enn de andre(synest jeg). Eneste bakdel med psdata er at de kan ha et lite utvalg... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) MPX Netshop Komplett Edit: *host hark* bakdel=rompe mens ulempe=motsatte av fordel *host hark* Endret 13. juni 2004 av bugbear Lenke til kommentar
OEH Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har bare brukt komplett.no hittil, har ingenting å klage på. Har fått varene når jeg skulle ha dem. -OEH Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) NetShop Komplett Edit: Nå er det så mange som har påpeikt feilen i topic at det er på tide og skifte, eller kva? Om det er moderator eller trådstartar er ett fett. Endret 13. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Off topic: Din liksom bedre viter. Har du ikke noe bedre å gjøre? Bedreviter, ikke bedre viter. Så jeg er altså en person som ligner på en bedreviter? Er det en fornærmelse, egentlig? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har brukt psdata og er fornøyde med dem Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) PSdata, Netshop, Komplett. OT: TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA bakdel : 1 bakre, bakerste del av noe 2 bakende (2) 3 ulempe, mots *fordel . Endret 13. juni 2004 av m-kane Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Off topic: Din liksom bedre viter. Har du ikke noe bedre å gjøre? Min favoritt er netshop (tidligere:hwb). Enn du? Bra at noen sier ifra. Hvis ikke ville topicstarter kanskje levd i villfarelse resten av livet Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Vel PSdata, de er ok folk. Desuten sea synddes jegg adt follk kaan skrivee somm dee sellv vild. Fattter ikkke hvorffor dett ær sea mangene nordsklæerere pea detde fouemet. Edit: Alltid like gøyt å skrive feil med vilje i slike poster. Endret 13. juni 2004 av Macfan Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Off topic: Din liksom bedre viter. Har du ikke noe bedre å gjøre? Bedreviter, ikke bedre viter. Den var god. Støtter deg i kampen mot elendig rettskriving. Mange av medlemmene her på forumet er skoleelever. Jeg lurer noen ganger på hvor lavt på karakterskalaen norskkarakterene deres ligger? On topic: Har gode erfaringer med Komplett og PS Data. Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hehe, la stakkaren skrive som han vil og få svar på spørsmålet sitt, dette er jo tross alt et forum der folk skal hjelpe hverandre, så sånt må dere takle. Dette blir litt for barnslig. Ville bare legge frem to superbe nettbutikker www.mpx.no og www.pcutstyr.no Begge tar imot betaling via VISA, noe som gjør at du slepper oppkravsgebyret og får varene sendt raskt. Benytter meg KUN av disse to webshoppene og kan anbefale dem på det høyeste! Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Best service har jeg fått på Netshop og Mpx. Alldri noe tull med retur, + at de er kjappe til å sende ut varene. Svarer på mail på natta også noen ganger :-) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 D'aaargh! Hvem! Eller det er feil! (Visste du kom til å kommentere, psilo ) Har ennå ikke bestilt noe, men skal snart bestille, trolig fra PS Data, Techline og Microplex... Gode erfaringer med Techline (PS Data og Microplex vet jeg jo ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har klart best erfaring med Komplett.no. Med godt utvalg, kjapp levering, fine priser, og god kundeservice topper de ranken min med valg av nettbutikk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hold dere til topic da, gutter og jenter. Flere poster om rettskriving her nå, så stenger jeg posten. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Off topic: Din liksom bedre viter. Har du ikke noe bedre å gjøre? Jeg vil påstå det er hyggelig gjort av psilocybe å påpeke skrivefeilene dine, han gir deg et gratiskurs i norsk rettskrivning. Ta det med fatning, du har tross alt godt av det. Tilbake til det saklige, selv liker jeg PSdata grunnet god service Komplett (før alt klusset) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg