-Pondus- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har nå lagt inn alt av drivere og programmer til min nye Epson Stylus Photo RX600.Jeg har ett Abit NF7-S HK med USB 2.0 porter.Når jeg legger inn USB2.0 Drivere i fra printer cd`n så får jeg bare blåskjerm og maskinen rebooter.Jeg hadde også en Canon Smartbase MP370 som dette skjedde med som jeg returnerte til buttik i og med at jeg trodde det var noe galt med den,men nå skjer dette med denne printeren også... Når jeg starter maskinen med printeren tilkoblet så kommer den opp så langt at jeg ser wallpaperet også får jeg blåskjerm.Men hvis jeg kobler i fra printeren starter maskinen helt perfekt,men så fort jeg setter inn usb kabelen til printeren igjen så kommer blåskjermen igjen.Det er akkurat som om maskinen min ikke liker driverene eller noe... Med min gamle HP skriver som er 4-5år får jeg ikke blåskjerm,men denne er heller ikke USB 2.0 kompatibel. Trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Høres ut som et Win98-problem? Har du prøvd å oppdatere BIOS på hovedkortet? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Høres ut som et Win98-problem?Har du prøvd å oppdatere BIOS på hovedkortet? Glemte å skrive at jeg bruker Win Xp Pro Norsk.. Bruker org BIOS som fulgte med,har ikke oppdatert det noen gang. Endret 12. juni 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Prøv å oppdatere BIOS. Ellers kan det også være en ide og installere SP1 for WinXP. (Service Pack 1) Kanskje det finns nye drivere for skriverne? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Prøv å oppdatere BIOS. Ellers kan det også være en ide og installere SP1 for WinXP. (Service Pack 1) Kanskje det finns nye drivere for skriverne? Hmm.. er det vanskelig og oppatere BIOS`n? Har aldri gjort slik før.. Også har jeg en *kremt* "lånt" Windows så jeg får ikke lagt inn SP1. Har de nyeste driverne til printeren. Slik ser blåskjermen ut: Endret 12. juni 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Etter som det er litt a hvert som kan være feil så hiver jeg denne i Annet om hardware siden det kan være BIOS, Windows error osv.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Du får ikke usb 2.0 støtte i xp uten å oppdatere til sp1 . Ingen drivere for usb 2.0 skal legges inn , dette er native i xp sp1 . ... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Du får ikke usb 2.0 støtte i xp uten å oppdatere til sp1 .Ingen drivere for usb 2.0 skal legges inn , dette er native i xp sp1 . ... Ok,takk! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Et bra ressurs nettsted til alt med usb/usb 2.0 å gjøre er www.usbman.com . Der finnes svar på det meste . ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå