Minty123 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har en ipod som er litt halvfungerende.. har vert sånn helt siden en tur ut i kaldt vær.. og nå har den ligget ubrukt lenge på grunn av diverse småproblem.. her er det jeg trenger noen tips til : 1. Den lager en fæl pipelyd, og slår seg på av seg selv, og begynner å spille musikk.. dette fører til at den ikke kan stå på en natt uten at den slår seg på å spiller seg tom for batteri, noen som vet hvordan dette kan ha seg ? 2. Enkelte sanger klikker helt når jeg prøver å spille dem av, det vil si at enkelte deler av sangen virker, enkelte deler hakker, og enkelte deler har ikke lyd i det heletatt.. er nok feil på hardisken eller noe i den duren, men noen som har noen tips til å prøve å få reparert denne feilen ? (jeg håper det er mulig, akkurat som du kan reparere skadede sektorer på en vanlig hardisk) det var velt alt av store problem.. resten er vel bare småtteri Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) etter å ha kræsjet maskinen min opptill flere ganger bare nå idag har ipoden min bestemt seg for å nekte meg å åpne min datamasin for å formatere den igjen.. IPODEN MIN ER EN HELVETTESMASKIN SOM KUN ER UTE ETTER Å ØDELEGGE FOR MEG, IPODEN MIN ER EN DRITTSEKK.. edit : til alle ipod elskere, mulig at deres ipoder fungerer helt fint, men min er besatt av djevelen. Endret 13. juni 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
supercub Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ikkje bra. Prøv å formater iPoden frå ein anna data. Kan hende det går litt bedre. Du kan og prøve å legge inn programvareoppdatering. det kan du laste ned frå www.apple.no/ipod Under installasjon av den nyr programvaren kan du velge "restore", då slettar du alt som er på den. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 du bør jo uansett ikke formatere den fra "min datamaskin", men bruke iPod programvaren. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg hadde et lignende problem med min mp3 spiller. Jeg kunne ikke formatere spilleren i windows, men måtte bruke formateringsprogrammet som kom med spilleren. Eventuelt prøv å bruk firmware oppgraderingsprogramvaren. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 vel, har fått den til å funke noenlunde nå, problemet er at hardisken er litt ødelagt. Så jeg får desverre bare bruke 2,5 av 10 giga. Men men, jeg sier meg fornøyd med det.. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 vel, har fått den til å funke noenlunde nå, problemet er at hardisken er litt ødelagt.Så jeg får desverre bare bruke 2,5 av 10 giga. Men men, jeg sier meg fornøyd med det.. Hadde jeg vært deg ville jeg ringt apple-support, og så få de til å hente den inn. Det er veldig lite stress. De sender deg en eske med posten som du legger i-poden oppi, så må du ringe et transportfirma som kommer hjem til deg på døra og henter denne esken. Og da apple har reparert den kommer de på døra og gir deg den igjen, eller gir deg eventuellt en ny. Apple betaler alt sammen . Jeg fikk en ny i-pod helt uten videre, selv om jeg kanskje hadde behandlet den litt røfft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå