Gå til innhold

Posten ekspederer ikke pakker natt til lørdag?

Anbefalte innlegg

hehe!!

Ser ser at det er fler en meg som venter spent på posten!!

Har bestilt meg noe greier på tirdag! Ble send som brev med oppkrav. Hadde vel tenkt at den skulle være hjemme hos meg på fradag! men nei! snakke med dem som sendte og fik beskjed om at de leverte den litt sent sån at den ikke ble med leveringen. Håper at den er her i morgen da....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel hvis man betaler for express over natt for en pakke på en fredag kan man liksegodt kaste penga i dass og dra ned. Hvorfor sier du? Jo fordi posten kjører ikke ut pakker i helgene.

Det er feil. Ekspresspakker kjøres ut på lørdag hvis det er betalt for det. Pakken må i tillegg være merket med L. Ekspress pakkene sorteres natt til lørdag og kjøres ut av transport avdelingen.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 

11.06.04  18.50 Innlevert postterminal  3169 STOKKE 

14.06.04  09.37 Ankommet utleverende terminal  7007 TRONDHEIM 

Netshop sendt emin pakke på fredag, i dag på mandag er den i trondheim på morgenkvisten, så blir den pakket og gjort klar for sending til mitt lokale postkontor ca 1,5 mil unna, og jeg henter i morgen :)

Lenke til kommentar

Min erfaring er at pakker sendt fra leverandør på fredag ikke er å hente på Posten før tirsdag. Jeg spurte om dette på postkontoret (Oslo) og de sa at de ikke sorterte på lørdag og ikke kjørte ut pakker på mandag. Samme problemet kan inntreffe for pakker sendt på torsdag.

Når det gjelder pakker sendt Bedriftspakke fra dør til dør, så leverer de kun i normal arbeidstid, man må være arbeidsledig/hjemmeværende for å nyte en slik service. Jeg jobber ca. 1 km hjemmefra og da de ringte og ville levere pakken, ba jeg posten om å legge om kursen til jobben. Det var ikke mulig, så jeg måtte hente pakken på postkontoret dagen etter. Så mye for postens dør til dør.

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...