Boralis Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Er du sponset av Bosch eller noe snekker'n? Neida men det har vist seg at deres proffserie er meget bra , i tillegg har det vært god service noe som er viktig for de fleste som driver et yrke og er avhengig av at ting fungerer . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 La bare til en ting til , nemmelig Økonomi , dette fordi jeg ser en del worklogger stopper opp når de ser hva det koster . Lurt å sjekke priser FØR workloggen startes . Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 La bare til en ting til , nemmelig Økonomi , dette fordi jeg ser en del worklogger stopper opp når de ser hva det koster .Lurt å sjekke priser FØR workloggen startes . Så riktig så riktig, utrolig mange som som legger ned ett prosjekt p.g.a penger. Det burde være igjennom tenkt. Har mann ikke råd så ikke start før mann har det. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Liker at datoen for siste update står i topicen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har et lite forslag til en utvidelse av retningslinjene. Det er veldig mange som klager over at d noen worklogs blir lange med mye BS og langt mellom opdateringene (kejdelig å lese gjennom 1000 "kommer det update snart" før det faktisk kommer noe interesant). Så mitt forslag er at hele workloggen legges i føste post. Alle opdateringer kan legges inn som en editering i den oprinnelige posten. Gjerne med et nytt avsnitt som starter med dato. Dermed kan man, når man åpner første post i tråden skrolle ned og raskt se om det er lenge siden det er kommet noe nytt annet en "jalla-kommentarer". Just my 2 bits. Jeg kommer til å gjøre det på min neste worklogg... bare jeg blir færdig med den føste Lenke til kommentar
Panter Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Liker at datoen for siste update står i topicen Jepp, for si hvilken side blir totalt feil. F.eks er det logger som henviser til side 37 hvor jeg kun har totalt 9 sider.. Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) . Endret 19. februar 2015 av zanettii Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Finnes nesten ikke gode worklogs her lengre, kun små prosjekt og begging om HW.Nesten hver nyoppstartet tråd, så legges det inn et bilde, og spørres deretter om noen har deler å gi bort. Blir for useriøst masse av dette, hva med å ha litt strengere regler for forumet? Er så enig. Men noen gode er det jo, og de er til gjengjeld veldig gode Endret 22. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) . Endret 19. februar 2015 av zanettii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå