LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 BRA. Mange som tenker igjenom forlite før de starter en worklogg. Håper dette kan hjepe noen! LOZER Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva med å legge inn små "under-overskrifter" i ? Da blir det mer oversiktlig;) Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Neste skritt bør være å overføre dette til et tegneprogram ,her er sketchup å anbefale .http://www.sketchup.com/cgi-bin/store/trybuy.html Kan du forklare hvordan jeg laster det ned? jeg får det ikke til Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 du må velge OS, også må du registrer deg Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Fikk det nå av diablito , men hvor finner jeg hk,ram,hd osv ? så en link men finner den ikke, de bildene altså som du putter inn Endret 15. juni 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hva med å legge inn små "under-overskrifter" i ?Da blir det mer oversiktlig;) Det er ordnet Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 men hvor finner jeg hk,ram,hd osv ? Vet ikke om jeg forsto deg rett, er det Sketchup-komponenter du leter etter? Da finner du i så fall en del på forumet til www.bit-tech.net og kanskje på Google. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, var det, men har funnet det nå Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ved lakkering les på boksen og følg anvisningene der, det er spesielt viktig med temp og at du husker å riste lakkboksene sikkelig.Det kan også vere lurt å legge det du skal lakkere i vannrett posisjon da er det mindre fare for at lakken renner, la siden tørke og snu det slik at neste side blir liggende vannrett og lakker denne . bare en liten skrive leif.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har ikke lest igjennom hele tråden men vil gjerne få føye til at det er viktig at man også legger ut bilder av verktøyet sitt i tråden. Veldig viktig. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er en fordel å nevne hvilke verktøy man bruker til det forskjellige, ja. Å ta bilder av skrutrekker og baufil er kanskje litt drøyt, men... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Det er en fordel å nevne hvilke verktøy man bruker til det forskjellige, ja. Å ta bilder av skrutrekker og baufil er kanskje litt drøyt, men... Har jo en kolonne som det står "verktøytips" på , ang bilder så tror jeg ikke det var ment som det var skrevet , men pytt pytt Endret 25. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Legg til med uthevet skrift, Ved bruk av vippesag/stikksag (sånn med sånn sagblad som fyker opp å ned) husk briller Jeg brukte det nå, å fikk dritt i øye 4ganger Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Bra snekkeren, hjelper sikker samfunnet, hjalp vertfall meg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Hyggelig å høre at dette er til nytte , spesielt dette med sikkerhet . Har selv alt for mange kollegaer med for få fingre . Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 sikkerhet er viktigt, pappa mistet littegrann av fingeren sin når han holt på med vertøy når han var liten. det er heldigtvis så lite at man ikke legger merke til det. Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er sånne sager man skulle hatt når man holder på. I videoen så kutter de på ei plate med ei grillpølse på (ganske nær mine fingre i konsistens ). Når saga merker at den er nær grillpølsa, så trekker den seg unna på 5 millisekunder. Isteden for et blodbad så blir det bare et lite kutt. Ganske stilig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Ja det systemet kom for ca 3-4 år siden og da var det snakk om at det skulle bli std på byggsager , desverre har ingenting skjedd enda . Eneste ulempen med det systemet er at den bremsen må skiftes etter at den har vert aktivert , men bedre det enn at fingrene ligger igjen på sagbordet. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er du sponset av Bosch eller noe snekker'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå