Danjaco Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Noen som har noen forslag til RPG spill som kan spilles online, som Diablo2, eller noe i likhet av Divine divinty (selv om ikke det kan spilles online) ???????? Det bør heller ikke være mer en 2 år gammelt. EDIT av moderator : "Hjelp" i topic er ikke nødvendig Endret 12. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Enkelt, har du prøvd Sacred? des,OUT! Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Jepp, men hvis det er likt online som på singel player så sier jeg bare , Alt for ensformi Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jepp, men hvis det er likt online som på singel player så sier jeg bare , Alt for ensformi Diablo 2 er nok mer ensformig da Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Men de er så forskjellige allikevel, synes nå jeg, I diablo er det bare noen quester i sacred er det 100 (alle like) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå