Naxos Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Her sitter jeg; og er litegranne skuffet, i grunn.. Har alltid visst at det er monolyd på 7610. Men altså, seriøst.. Det går ikke an å spille denne lyden i 2 øreplugger?!?! Fy søren.. I hvert fall, det funker ikke med headsetet som følger med 6610 og alle de andre telefonene. "Ikke gjenkjent ekstrautstyr" eller noe sånt.. Monolyd = samme lyden går alle veier, greit nok.. Men i all verdens land og rike, skal da gå ann å spille denne lyden to "veier".. :\ Akkurat som hvis du velger "Monolyd" på radionen på hvilken som helst annen nokia mobiltelefon.. Kan det være at det kommer kompatible headset med 2 øreplugger i fremtiden?! Alle headset som er ført som tilbehør til 7610 på nokia.no nå er bare en plugg :\ Take me Jesus, hvis det er tilfelle at det aldri kommer til å gå an å spille monolyden i to øreplugger...... Men uansett, mobilen er HELT rå.. Kunne ikke vært mer fornøyd! (Untatt akkurat det med monolyden da, kanskje.. ) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Funker ikke Nokia sitt HDD-1 headsett til 7610 altså? Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Står: "Ekstrautstyr støttes ikke" når jeg sitter det inni i hvert fall Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Dette bør absloutt komme. Men sikkrt noe problem siden den har pop-port, men ikke samme op-system som resten av pop-port telefonene... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, det er vel noe der.. Håper radioen blir kompatibel med 7610. Men altså, hvis den ikke blir det, da skjønner jeg overhodet ikke hva i all verdens land og rike de der finnene driver med der borte.. Kvork: Har du link til den radioen igjen forresten!? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 bør være mulighet for og ha 2 ørepropper....var det det på 6600 da? ellers er 7610 støket av listen min.... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Er ganske sikker på at det må gå an, eller seff går det an.. Er jo bare til å kjøpe et monoheadset og montere på to øreplugger.. men dog, tror det vil gå an og.. Men ville faktisk ikke strøket den fra listen likevel, telefonen er helt syk.. Kameraet hvertfall! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvor blir det av de bildene du lovte? Er veldig off topic ja... Men Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Hehe ja, veldig off topic.. Men må forklare meg likevel.. En kompis stakk av med dku-1 kabelen min.. Får den ikke før i morgen. Men har mange bilder ventende på mobilen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Da får vi vente litt til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå