miXer Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har WinXP Pro og jeg får en snodig feilmelding når jeg prøver å åpne gpedit.msc. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg får denne feilmeldingen, og hva jeg må gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er du logget inn som administrator? Det må du isåfall! Og, søk etter fila i utforsker eller min datamaskin! Er den ikke der, ligger den trolig igjen på cd'en! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har du xp home er det riktig da home ikke kommer med group policy . ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 En lite søk i Microsoft sin Support-database kan hjelpe: resultat. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 OxidoEr du logget inn som administrator? Det må du isåfall! Og, søk etter fila i utforsker eller min datamaskin! Er den ikke der, ligger den trolig igjen på cd'en! Jeg er logget inn som administrator, og det funker ikke. Fila ligger i c:\windows\system32\ Syar2003Har du xp home er det riktig da home ikke kommer med group policy . ... Jeg har WinXP Pro som jeg skrev aller først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå