Tim Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei Jeg og en del kamerater startet for ikke så lenge siden denne siden: www.festkuka.com Vi er keen på å ha gensere med logo og navn på, gjerne også T-skjorter. Noen som vet hvor man kan bestille dette, og hvor det er billigst? Tim Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Eit kjappt google søk: http://www.zazzle.com/ Burde gjere nytta. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 www.paxar.no Må bestille minst 50 stk.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er vel bare å gå til en sånn reklametrykk sak eller en kopibutikk... De pleier å ha utstyr til å printe på gensre osv... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) så en reklame på tv2 sine sider.. Norsk firma som lagde trykk på genser/t-shorte caps osv.. skal kjøpe noe derfra selv til sommern. Skal se om jeg finner link! Edit: Sorry, men jeg finner den ikke.. Skal legge ut her hvis jeg finner senere.. Endret 13. juni 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 yourstuff.no (bare bilde foran) Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Kan jo gå til en butikk som selger arbeidstøy. Mange av de kan brodere/ trykke på firma navn/ eget navn, så de kan også sikkert trykke på det dere vil ha på genserne deres Eks. Wenaas, Bekken og Strøm Edit: Leif og eksempler Endret 13. juni 2004 av Kris89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå